lars-frr Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg mener fortsatt at det er kondens, jeg sleit med det samme hele forrige vinter. Med en gang sommern kom så var bilen god som gull.. Alle golfer sliter om vintern på et eller annet vis Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg mener fortsatt at det er kondens, jeg sleit med det samme hele forrige vinter. Med en gang sommern kom så var bilen god som gull.. Alle golfer sliter om vintern på et eller annet vis Har hatt på kondesfjerner. Også dyserens. Skifta bensinfilter, skifta ut 2 vakumslanger, sjekka pulgger pluggledninger, skifta rotor, forderlokk. Var å testa den i sta. Gikk litt bedre men den drar nesten ikke og hopper fremover. Nå har jeg ikke flere ideer. uhhmmwhat? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Fargen på pluggene og eksosen forteller mye om hva som ev feiler bilen. Jeg bare har en liten mistanke om defekt Lambda sonde Hva er en lambada sonde og hvor sitter denne? Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Du har ikke tilfeldigvis tatt motorvask ? Jeg gjorde det og da gikk den i 1 dag før den ikke gikk en meter.. Leverte den på verksted og fikk konstantert mye fukt i kontakter + 2 morkne ledninger/slanger. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hva er en lambada sonde og hvor sitter denne? Det er en meget viktig komponent i forbindelse med motorstyringa di som kan stelle til skikkelig krøll når den ikke funker som den skal. Den regulerer bensin/luft tilfærselen til motoren på bakgrunn av temperatur, co etc på eksosen din Den sitter skrudd inn i eksos manifoilen din og det kommer en ledning ut av den som går inn på en kontakt. Jeg tipper den sitter på venstre side av manifoilen 20 - 30 cm under innsuget. Er det feil på den så kan du sjekke med å trekke ut kontakta til ledningen inn til lambdaen og koble den bort. Da skal bilen gå normalt igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Jeg mener fortsatt at det er kondens, jeg sleit med det samme hele forrige vinter. Med en gang sommern kom så var bilen god som gull.. Alle golfer sliter om vintern på et eller annet vis Grunnen til at du sliter med kondens om vintern er at da fryser kondensen til is og stenger bensin tilførselen. Litt kondens i bensina har ikke noe å si på sommern med pluss grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Nå funker den godt igjen. Skifta en liten slage som gikk inn til bremsekraftforsterkeren. Var et microhull i den. Tusen takk for all hjelp! Setter pris på det.. m'm Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Nå funker den godt igjen. Skifta en liten slage som gikk inn til bremsekraftforsterkeren. Var et microhull i den. Tusen takk for all hjelp! Setter pris på det.. m'm En slik slange har ikke noe å si på motor egenskapene da så det var rart at den funker nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 En slik slange har ikke noe å si på motor egenskapene da så det var rart at den funker nå. Den skjønte ikke jeg heller. Liten vacum lekkasje får ikke bilen til å oppføre seg sånn, men det viktigeste er vel at bilen går igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 En vakumslange kan være årsaken til at en bil oppfører seg slik jo. Hadde samme problemet på min gammle 1.6CL og der var det en vakumslange som var løs, og da stoppa den på tomgang, og dro nesten ikke idet heletatt. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg