Gå til innhold

Ny bil. Forslag?

Ranger emnet


OmegaClub

Anbefalte innlegg

GT eller GTX front og bakfangere (hel-lakerte) fjerner litt gubbe-preg,

er ganske enkle å montere

(vis du ikke skaffer bakfanger som til en bil som ikke hadde tilhengerfeste da, som jeg gjorde)

jeg kjøpte mine helt strøkne for 800,- hos en bilopphøger her i nærheten.

en "litt" større endestykke(husk å ikke overdrive, det er fremdeles en 323)

GT\X bakfangere stikker MYE lengre ned sånn at man kan ikke se uten å legge seg ned om man har falskt endestykke.

 

soting av bakviduer :) (er jo et must)

fjerning av sidelister(henger kun i dobbelsidig teip! så ingen hull etter dem)

som jeg ser har du soltak og her kan du fjerne den vindskjermen,

hjelper litt...(se på lakken at den ikke skiller seg alt for mye fra under skjermen til foran i blankhet)

 

som jeg ser er den grillen som 1,6i bruker også, den kan lett plukkes av og

lakkeres, vis du lakkerer i samme farge som bilen og setter på GTX fangere som er lakkert i bilens farge blir dette supert.

så kan man gå over stereo og lign inni bilen

x:3xMazda 323BF (rest in pieces)

Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0 Turbo 1985 (til en gang jeg får tid...)

kjører daglig en cosmo-grønn og dau Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Baklysa er jo greie, klare sideblinkers fra Bilextra (LED) og Hvite frontblinkers fra Golf 2 (passer nesten helt perfekt i de gamle hulla.) Fjern sidelistene som han andre sier. (enkel jobb) og lakk kromlista på fangerne mattsvart. Lakk emblem foran og bak mattsvarte. Da ser det jo litt bedre ut uten at det koster altfor mye. :peace:

 

 

Hørt rykter om at Golf2 fanger passer ganske bra på gammel 323, men det har jeg aldri prøvd. Noen som veit no??

1968 Boble Go bilen! :)

1987 Mazda 323 R.I.P.

1987 Toyota MR2

1992 Peugeot 405

1990 Mazda 323 Stjålet

1992 Nissan 100 NX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår