Glennca Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 ja .. men de ble lovet for 6 måneder siden .. (og når jeg sier lovet så sier jeg ikke valgflesk.. det var før valget startet) De ble lovet penger av hvilket parti? Det partiet som egentlig ingen visste at skulle i regjering? Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 men håper det kommer mange folk.. gøy for RALLY NORGE, kan bli stort detta. kebab:fordi noen sa noe for 6 mnd, så kunne de gitt faen da.. alle vet jo hvor politikerne er til å stole på,men hvis du tar alt for god fisk :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 De ble lovet penger av hvilket parti? Det partiet som egentlig ingen visste at skulle i regjering? jau ... men de vant jo valget så .. og det var ikke bare en tomt løfte .. så fort de vant valget så begynte jobbingen med å få VM til norge .. søknaden ble sendt med jens sin underskrift på papiret og helepakka.. og de fikk svar .. ja det blir først prøve i norge i 2006 eller 2007 og er det vellykket så BLIR det fast.. det at de nå har fått pengene er bare en detalj.. alt er allerede klart .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 dette er SÅÅÅÅÅ OLD .. dette er SÅ old at jeg sitter her og føler meg gammel etter å ha lest denne tråden.. Vet du hva som er OOOOLD? å si at ting er old!!! Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 så du tror på alt de har lovet før valget...... ja vel,men nok om det..KONGE AT VI NÅ KAN FÅ ET VM, GØY FOR GUTTA SOM KJØRER AKTIVT, BLIR MERE ATTRAKTIV Å VISE SEG FRAM.. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 nei men søknadden ble sendt og de fikk svar tilbake at alt var ok for lengesiden .. dette er bare en formalitet at de får pengene .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 YESSS.dette har jeg ventet på.jippi*gledeseg* happyhappy happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 "alle" partiene (unntatt de værste venstrevridde virkelig bilhatende partiene) gikk inn for å bevilge penger! Så uansett hvilken side rød eller blå så ville pengene ha kommet! Nok om det! Jævlig bra at noe skjer her i landet også! ;) Synd de føkker opp deler av det som VM Rally Invest har sloss for, og legger hovedbase til hamar! Mesteparten av løypene vil nok gå i nærheten av finnskogrally sine løyper, laaangt unna hamar! (heile skiden springer ut fra finnskogrally!) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Dette MÅ gå, Norge er vinterlandet, ikke uten grunn en god del av bilfabrikkene kjører til Finnmark for å oppleve ekstreme vinterforhold (aka normale vinterforhold for oss :op). Gleder meg, det var på tide! :D Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Det har jo vært en del klager på at det har vært for lite snø i Sverige de siste årene når det har vært rally VM, og rally VM trenger enda et snø rally. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg