volvoraaner Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hei Er det noen her som har ferdig scanna hvite bakgrunner til følgende: speedometer, bensin, vannpemp, turteller og turbotrykk. Lurer også på om det er noen som vet om hvor jeg kan få kjøpt blå lyspærer til instrumentpanelet. På forhånd takk mvh Roar Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 lys fåes kjøpt på http://www.dioder.no ang de bakgrunnende, så ligger det her på forumet. søk litt ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Heisann! Håper du kan bruke disse: Så var det bare å få de i riktig størrelse :tannløs Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 takker så mye for dem. Prøve å få dem i riktig størrelse nå da. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg bør vel skjere ut bokstavene å strekene slik at jeg får gjennomskinn fra lyset? Ellers så blir det vel dårlig med lys? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 er nok ikke så lurt det(tror jeg!) om du ser på tråden til ?JhonK? han med den vite plastrakketten, så har han satt inn blåe dioder i orginalinstrumenta..og da lyser tallene, og ikke så mye annet, men om du hiver i hvite skiver, mener jeg at hele panelet lyser i blått..å sitte å skjære ut alle tall/tegn/streker blir ihvertfall sinnsykt pirkearbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 B230ft skrev: er nok ikke så lurt det(tror jeg!) om du ser på tråden til ?JhonK? han med den vite plastrakketten, så har han satt inn blåe dioder i orginalinstrumenta..og da lyser tallene, og ikke så mye annet, men om du hiver i hvite skiver, mener jeg at hele panelet lyser i blått..å sitte å skjære ut alle tall/tegn/streker blir ihvertfall sinnsykt pirkearbeid! Sant det. får prøve på det først da kanskje, så lite jobb som mulig. Ingen som vet om noen butikker i lillestrøm området som selger sånne dioder? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 holder det med vanlig printerpapir eller bør jeg bruke fotopapir? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 de jeg har prata om sier fotopapir..blir litt "falskt" med kopi papir.. men du printer selvfølgelig ut på vanlig papir først, så du får 100% rett størelse og sånnt, så slipper du å sløse med fotopapir.. bare sånn hvis du ikke tenkte på dette selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 joda, tenkte på det. Driver å tester litt her nå. Hehe Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 har hørt at det blir mye gjennskinn med fotopapir jeg.brukte tykke a4 ark når jeg skulle sette i hvite skiver.funnet rett størrelse eller?si fra hvor store di må være! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 de har riktig størrelse fra før av. Gjennskinn...hmm, ble mye med vanlig printerark i hvertfall, men noe må man jo ha da, så lyset trenger igjennom. Skal prøve med fotopapir bare je får tak i, så får vi se hvordan det blir. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Prøv med "klistremerke" papir, ala det de selger på Clas Ohlson. Det er lettere å få det til på sitte pent. Gjennomlysning blir aldri bra med overleggs skiver. Det du gjør er å montere dioder FORAN skivene. Glenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 GlennK skrev: Prøv med "klistremerke" papir, ala det de selger på Clas Ohlson. Det er lettere å få det til på sitte pent. Gjennomlysning blir aldri bra med overleggs skiver. Det du gjør er å montere dioder FORAN skivene. Glenn. Ok. Prøver først med fotopapir å ser hvordan det blir. Blir det for jævlig tar je å finner på no anna Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 GlennK skrev: Prøv med "klistremerke" papir, ala det de selger på Clas Ohlson. Det er lettere å få det til på sitte pent. Gjennomlysning blir aldri bra med overleggs skiver. Det du gjør er å montere dioder FORAN skivene. Glenn. er jo ikke overlag...!? bytter ut orginale med nye i hvitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg