lohelle Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Har etter hvert blitt ganske så kresen på lydfronten.. Nå lurer jeg på om cd-spillern begrenser litt anlegget mitt... har en pioneer DEH-P70BT cd-spiller.. resten (utenom kondensatorer, kabler, demping osv) er Focal Utopia front, 2 x 13" utopia subber, audison lrx 4.300 på front, audison vrx 2.400 på subber.. Nå ER det bra lyd i bilen, ingen tvil om det.. MEN jeg syns det er litt som mangler på godmusikken.. syns høyere toner "skurrer" litt.. Akkurat samme forsterker/frontsett har jeg hatt tidligere med en peh-p9100 spiller.. og da hadde jeg ikke dette problemet.. Jeg mener at installeringen skal være meget bra.. Ikke noe sus og støy.. Så det jeg rett og slett lurer på er om det kan være cd-spilleren som ikke er bedre rett og slett.. Når tror jeg at jeg er MEGET kresen da.. Men likevel.. Tror dere en P9100R (4-5 år gammel) vil være bedre lydmessig enn en P70BT spiller? Har forresten prøvd annen (audison) forsterker og andre delefilter/diskanter (samme type) Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 P70bt er desverre ingen god spiller rent lydmessig,da ville jeg heller satset på en annen Pioneer P80--et eller annet--. eller enda bedre en Alpine :thumb Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 En DEH-P77MP er nok den rimeligste godspillern, men skal du sikte høyt så kan du jo ta en kikk på de to øverste her. Eller hva med denne. Pris? Uhyggelige nyheter for konton er jeg redd... 10 - 15k er mitt stalltips i denne klassen... Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hvordan vil en DEX/DEQ-P9 kombo være i forhold til disse? egentlig noke slikt jeg har tittet mest på disse igrunn.. Ikke at jeg må ha pioneer , men .. ser at det er mulig å finne disse brukt til noen (8-10) tusenlapper.. Er P77MP MYE bedre enn P70BT? sånn i samme klasse som P9600MP osv lydmessig? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Noen som vet om nettsteder å få kjøpt alpine??? med litt bedre utvalg enn http://www.bilradiospesialisten.no :afro btw noen som har testet CDA-9855R?? den ser heftig ut!!! :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hvordan vil en DEX/DEQ-P9 kombo være i forhold til disse? egentlig noke slikt jeg har tittet mest på disse igrunn.. Ikke at jeg må ha pioneer , men .. ser at det er mulig å finne disse brukt til noen (8-10) tusenlapper.. Er P77MP MYE bedre enn P70BT? sånn i samme klasse som P9600MP osv lydmessig? Har sjøl Focal 165 6.5"Kevlar og 2 stk Utopia 27Wx 11" + Audison Vrx 6.420.2. i Golfen + Pioneer 77MP.Er ikke helt fornøyd lyden sjøl.Jeg stagnerer på det lydmessige bildet.Dessverre.Så det er to ting som skal byttes ut neste vår og det er frontsette framme og spiller.Antakeligvis blir det pioneer. Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 problemet er at jeg VET at både forsterker og elementer er gode nok.. Hatt samme utstyret før, som sagt.. Så det er nok cd-spiller som er problemet hos meg.. Får se om jeg får låne en annen.. bare synd at det er så få som har noe særlig bedre spiller i nærheten.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 En DEH-P77MP er nok den rimeligste godspillern, men skal du sikte høyt så kan du jo ta en kikk på de to øverste her. Eller hva med denne. Pris? Uhyggelige nyheter for konton er jeg redd... 10 - 15k er mitt stalltips i denne klassen... etter det jeg har forstått, så koster et komplett F1 status sett nærmere 100000 Lakser, så det er ingen billig fornøyelse kan man si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 er ikke pioneer p9 (dex+deq) veldig vanlig i SQ konkurranser? Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 er ikke pioneer p9 (dex+deq) veldig vanlig i SQ konkurranser? Det er jo etterkommeren til ODR, men til en vesentlig lavere pris. Jeg har sett P9 komplett på nettet(brukt) til under 10000. det har kommet en ny modell nå, som jeg mener skal hete p7 et eller annet. Jeg har ingen erfaring med P9 selv, men det jeg har lest, så skal P9 være noe av det bedre i sin klasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Alpine er veien å gå, lydmessig er de i ypperste klasse . :dj Selger Alpine men har ikke fått det på nettsiden enda, skaffer det de leverer . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 F1 status spiller = 160000 i minus på kontoen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trønder Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 ok det var så pass som 160000 lakser for F1 status. men erdet egentlig verdt det å gi så pass for en spiller, når man kan få en megaspiller for en tiendedel av den prisen. jeg bare spør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hvis du ikke er avhenging av masse funksjoner kan jo kanskje en nakamichi spiller være noe. Jeg hørte en sånnen med et focalsett og audison forsterker og det låt veldig bra. Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 jeg har ikke en sånn en vis det var det du trodde. om det er nødvendig? spørs vel og nøye du er det, man får vel fremdeles det man betaler for? har selv en alpine 9851R og er veldig for nøyd. enda.... har hatt billige rockford og clarion spillere før, og jeg merker forskjell. ca 2500 kr dyrere alpine enn rockford. nå er ikke de spillerene akkurat i samme prisklasse da. har ikke hørt rockford spiller til 5000kr heller ikke clarion. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg