cokeloop Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Hadde ikke tenkt å få i meg snowcaps nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Gratulerer med bil jah. :thumb Har ikke sett deg på stjørdal ennå..?? Er fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 snowcap gjør seg det ja, slipper få masse dritt i lufterillene også.. det fine med sånn styling er jo at da får man måka litt snø også, og så gjør det ikke noe for det kan jo dette av og da har man jo unnskyldning til og sette på orginalt som blir mye penere... men gratulerer med ny bil i hvertfall... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Gratulerer med bil jah. :thumb Har ikke sett deg på stjørdal ennå..?? Er fra? Vel, bor jo fra stjørdal da, jobber på rådhuset.. er fra Selbu/USA :p Driver ikke og råner så mye da, kanskje en runde innom gata på tur hjem fra trening osv.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Ok :thumb Bor lengre ned i bygda jeg. På rett siden av skogen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 et par bilder til :p kjøpt meg sexy'e hjulkapsler på biltema :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 den var jo ikke verst da! syns jeg..fått på noen uber fete felger og en kraftig motor så.. Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Vel, sommerfelgene er litt finere enn de stålfelgene med piggdekk der da!;) har lyst å hive neddi en turbomotor, får se om det blir en tur over grensa neste gang jeg har noen kroner til overs.. Var på fest i helga, hvorpå noen spurte "hvem har en røde 240'n der ute på parkeringa?" så sa jeg at det var min, så sa han "Vel, jeg syntes volvo er stygge biler, men du har seriøst den fineste 240'n jeg noen gang har sett :D" hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Altså... Chrome-lister over fangern foran, og svarte bak? Få vekk chromen da.. :) ellers var den jo grei.. synes det var litt rart med styling jeg da :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 vel, listene er festet til bilen med silikon, siden det er så populært å stjele dem, så det er nok litt vaskelig å få dem av :D Men mulig jeg gjør noen endringer, men har ikke no mange plasser å mekke på forutenom garasjen til foreldra mine i meråker, så orker jeg ikke å stå ute her i kulda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Gratulerer med bil da! Så meget fin ut! Vurdert og skaffe deg nye baklykter med hvite blinkere? tror det kunne blitt tøft på den! Men stell pent med den nå da, ikke mos den i vinter ! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 huh? Chrome-listene er da ikke populært å stjele :) De er det populært å kaste.. *kos* Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 mulig det hadde tatt seg bra ut, men vet ikke hvor mye jeg skal koste på denne kjerra enda ;) Er ikke så allverdens med penger å få fra lærlingelønn heller! Zyrex: Vel, mulig det, jeg er ikke helt med på denne volvo-trenden, så :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Må si meg enig med Zyrex...+at du burde få fiksa svarte lyktelister slik at de står i stil med den helsvarte grillen Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Heisann, grattis med ny bil... ser velholdt ut også.... men bare kast stylinga i søpla, eller bytt den inn i typ texascom sin.... Lykke til Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg