Gå til innhold

En liten tur i garasjen...

Ranger emnet


audison

Anbefalte innlegg

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nice! ny patent på mono-visker ser eg:D :D

 

men dei speila du har der. skal du ha dei på? såg sinnyk rare ut. ja eg veit at det er lettvekts carbon speil men alikavel.

 

fete dørhåndtak:cool: er dei lakkert i bilens farge eller? eller er dei svarte? burde vertfall lakka dei i samme farge som bilen.

 

men det blir bra dette. likte godt interiøret også. er det golf3 dash?

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

lenge siden jeg har skrevet noe her nå...

 

jeg har byttet ut både speilene og dørhåndtakene som folk klaget på:D dørhåndtakene gikk i stykker og speilene hadde ikke blinklys så jeg måtte bytte for å få den Eu godkjent. synes det ble bedre nå da. fått nye felgdr også da.

 

nyefelger.jpg

nyefelger2.jpg

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Og det må være deilig å vite at man har en så strøøken bil ;) men hvis jeg skal pirke så bør du bytte den chrome-lista på sidevinduet forran! det hadde du kanskje tenkt til....

 

En ting jeg lurer på: har lest i gjennom hele tråden din nå...interessant...lurer på om man skal ha på fugemasse på absolutt alle sveiseskjøter man lager på en bil? si hvis man sveiser opp en kanal, erstatter litt plåt og sveiser rundt, skal man da ha på fugemasse på sveiseskjøten før man sparkler opp og gjør det pent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det ble bra, er ikke mange som gjør det så grundig.

Er selvfølgelig ting som noen å en hver ville forandret på. Men ble en kul bil.

Lurer litt på motorvalget dit? hvorfor ikke en 2L 16V?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Og det må være deilig å vite at man har en så strøøken bil ;) men hvis jeg skal pirke så bør du bytte den chrome-lista på sidevinduet forran! det hadde du kanskje tenkt til....

 

har planer om det ja:D

 

En ting jeg lurer på: har lest i gjennom hele tråden din nå...interessant...lurer på om man skal ha på fugemasse på absolutt alle sveiseskjøter man lager på en bil? si hvis man sveiser opp en kanal, erstatter litt plåt og sveiser rundt, skal man da ha på fugemasse på sveiseskjøten før man sparkler opp og gjør det pent?

 

helt ærlig så vet jeg ikke.... jeg bare begynte på en skjøt, og så sporet det HELT av:D

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det ble bra, er ikke mange som gjør det så grundig.

Er selvfølgelig ting som noen å en hver ville forandret på. Men ble en kul bil.

Lurer litt på motorvalget dit? hvorfor ikke en 2L 16V?

 

takker

 

motorvalget er det ikke jeg som har gjort, det var den forrige eieren...

 

lyster på en VR6 ja :titties:

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

WOW....

 

Det MÅ være en av de festeste jetta`ne,hvertfall når man tenker på hvor mye som er gjort med den.

 

 

men siden det er så mange prosjekter her,( på bilforumet generelt) er alle dere som har sånne prosjekter bilmekanikere?? har lyst til å gjøre noe det samma,kjøpe en litt gammal bil,men tørr ikke så lenge jeg ikke er mekaniker:(

 

og hva betalte du for lakkinga? om det var gjort på arb tid,ikke svart liksom,da kan det være det samma.

 

er så gira på å jobbe med bil,men går liksom gk bygg=\, noe jeg angrer på nå,vil bli bilmekaniker....

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men siden det er så mange prosjekter her,( på bilforumet generelt) er alle dere som har sånne prosjekter bilmekanikere?? har lyst til å gjøre noe det samma,kjøpe en litt gammal bil,men tørr ikke så lenge jeg ikke er mekaniker:(

 

På Værste vårt er ingen bilmekanikere eller har bilrelaterte jobber.

Men det er en fordel å ikke ha alle 10 tommeltotta i midten av hånda;)

Spør kompiser som skrur eller far din elsn....er alltid noen å lære av.

Ikke minst; kjøp deg en Haynes bok på den gamle bilen du kjøper så står det meste der.

 

Beklager OffTopic men ble litt engasjert her :D

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW....

 

Det MÅ være en av de festeste jetta`ne,hvertfall når man tenker på hvor mye som er gjort med den.

 

 

men siden det er så mange prosjekter her,( på bilforumet generelt) er alle dere som har sånne prosjekter bilmekanikere?? har lyst til å gjøre noe det samma,kjøpe en litt gammal bil,men tørr ikke så lenge jeg ikke er mekaniker:(

 

og hva betalte du for lakkinga? om det var gjort på arb tid,ikke svart liksom,da kan det være det samma.

 

er så gira på å jobbe med bil,men går liksom gk bygg=\, noe jeg angrer på nå,vil bli bilmekaniker....

 

 

hehe... takk for det.

er nok langt fra den feteste jettaene, men jeg er ganske fornøyd.

 

er veldig langt fra mekaniker, men jeg har hatt GOD hjelp av en som er det....

 

lakkeringen kom på over 20000,- det var med et hav av sparkling!!

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår