Gå til innhold

Tekniske Håndbøker.

Ranger emnet


90QT

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg ein Mazda 323 4x4 Turbo 1986mod eks gr.n rallybil,så no treng eg litt hjelp for å få tak i ei teknisk håndbok for å få sammen gliset. Motor koden er B6.

 

Mvh

 

Soon to be lykkelig Mazda Ladder!!

 

Sjekk med din lokale bilrekvisita forhandler, mulig det finnes Haynes manual til denne bilen. http://www.haynes.com

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kjøpt meg ein Mazda 323 4x4 Turbo 1986mod eks gr.n rallybil,så no treng eg litt hjelp for å få tak i ei teknisk håndbok for å få sammen gliset. Motor koden er B6.

 

Mvh

 

Soon to be lykkelig Mazda Ladder!!

 

 

Heisann, har en slik jeg også. noen haynes bok tror jeg ikke finnes, men er da en del som kan litt om disse bilene, og noen mer. hehe

Hatt en slik tidligere, også, hatt fra hverandre det aller meste på det, og stort sett sammen igjen også.

Noe spes du lurte på?

Noen gøye deler liggende?

Kjempegøye biler!! :thumb

93' RX7 FD

88' 323 4wd Turbo (BF Turbo)

86' Daihatsu Charade Turbo

 

Let's go CRAZY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Heisann, har en slik jeg også. noen haynes bok tror jeg ikke finnes, men er da en del som kan litt om disse bilene, og noen mer. hehe

Hatt en slik tidligere, også, hatt fra hverandre det aller meste på det, og stort sett sammen igjen også.

Noe spes du lurte på?

Noen gøye deler liggende?

Kjempegøye biler!! :thumb

Har du gjengesett på din bil? Hvis ja har du peiling på kor ein får tak i kortere fjører til ein noenlunde fornuftig pris? Bilen er sikkert rigget for grus så den er høy som et vondt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår