xxxskau Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 noen som har vert borti at bilen er vond å få i 2 gir . resten funker bra . enten vil den ikke i gir ellers hoper den bare ut av gir. må nesten ikke ha noe turtal for at jeg skal kunne gire,. kan det bare vere noen overføringer eller er den kaput ? er en sierra clx 93 mod med 5 gir=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 synkroniseringa er gåen der da... til 2 gir. det er jo litt av en oppgave hvis du ikke veit åssen du skifter den. men svart kan det gjøres for en tusing-1500, men da må du kjøpe ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxxskau Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 kjøpe ringen ? er det en del jeg trenger ? åssen bytter jeg den? er det vansklig å bytte den? få ut å inn girkassa skal ikke bli noe problem. takk for hjelpen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ja det er en del du trenger hvis du ikke har racing girkasse. noe som sier meg at du ikke har det! :) for det første, så må du jo ut med girkassa. deretter må du demontere den¨å plukke ut girakslene inne i girkassa. det er som regel to stykker. synkroniseringsringene ligger ved hvert girdrev, en på hver side. bilde: http://www.we-todd-did-racing.com/wetoddimage.wtdr/i=wMzE4NjExNnM0MTNkZmQzMXk1NDE%3D.jpg (synkro ringene er de ringene som er gullfarga.) vanskelig og vanskelig, fru blom.. ikke hvis du veit hva du gjør. men hvis ikke, har jeg villa spurt om evt. en kompis har kunna hjulpet meg. hvis du ikke kjenner en sånn kompis, kan du høre med et verksted hvor mye de tar, hvis du kommer med bare kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg