HOFSOE Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Kan jo sjekke ut denne tråden. Ellers så har jo Rammstein akkurat kommet med et nytt album - Rosenrot. Men alt av Rammstein og jo bra. AC/DC også. Her er to tråder til du burde sjekke ut: Test musikk og Hva slags musikk hører du på i bilen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Mye fett man kan spille i bilen.. Funnet en fet sang nå: Mario Lopez - Into my brain god gammel en: Fast - Transmission Armin van Buuren er fett. Sjekk ut radioshowet hans A State of Trance. (kan lastes ned på torrents..) Liker personlig Tiesto, mulig du også? alle Hard Dance Mania albumene, og Summer Dance Mania fungerer i bilen. Goliath, for de som liker "hard" trance, og litt ordentlig trykk i bassen. alle albumene jeg har hørt er egentlig bra. Kos dere :) EDIT: Candee Jay - If i were you Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Dette her er jo bare helt konge da ! Dette liker vi drunk :magic Mer mer mer !! ta en titt på radioseven.se og hør på musikken der..masse go låter! gammelt og nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ta en titt på radioseven.se og hør på musikken der..masse go låter! gammelt og nytt... Det stemmer! Hører på Radioseven daglig. Veldig mye bra der! GI OSS RADIOSEVEN PÅ FM! (Eller DAB.. en god grunn for og bytte ut cd spiller'n.. :P ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 En sang er vertfall et MUST i bilen! Queen - Don`t Stop Me Now. Finn det en vei med masse svinger og smekk på denne låten her, begynner ikke adrenalinet å pumpe da er du død. :) Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fosgate1 Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Tunnel trance eller noe lamb of god er heftig! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blæddis Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Disse kan jo være en smakebit fra forskjellige 10år!! Leila k - Slow Motion Traci Chapman -Fast Car Haddaway- What is love Paperboys - Tomorrow Gorillaz - Dare Madonna - Power of goodbye Prince - Purple Rain Sean Paul - Like glue ZZ-top - Rough Boy For å nevne noen som kan utfordre anlegget ditt :dj Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Her har du noen som kansje faller i smak?! litt trance/tecno på toppen, og litt forskjellig lenger nede! "Feel Good" på bunn... Er det flere som har slike "feel good" sanger, så sleng de ut her da vel!!! Green Court - Trancefiguration Age Pee - When The Rain Begins To Fall Special D - Here I Am Tune Up - Ravers Fantasy Armin Van Buuren - A State of Trance 4 Strings - Diving (Cosmic Gate Remix) Cosmic Gate - Back to Earth Dj Tiesto - Touch me Alt av ATB Dj Mangoo Faithless- I cant get no sleep Hoobastank - Crawling In The Dark Ashanti - Only You Akon - Ghetto Roma - Politikerne vil aldri forstaa Hoobastank - Crawling in the dark Hoobastank - Out Of Control Vassendgutane - Ungkar med dobbelseng Vassendgutane - Granada Disse går under kattegorien "feel good sang" (viss noen skjønner hva jeg mener?)::: - The Beloved - Sweet Harmony - Lionel Richie - Say You, Say Me - Dj Tiesto - Lethal Industry - Perpetuous Dreamer - The sound of goodbye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 bumper denne tråden litt jeg... Lurte på om noen hvet hva den sangen jeg tenker på heter.. folka som synger har veldig "hese" Stemmer.. kanskje bare en som synger.. er ikke sikker... er sånn nigga rapp sak:P:P hmmm... vanskelig å forklare.. den tar litt av.. hehe.. noen som skjønner hva jeg mener?? :P *må ha den* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Hvis du sier litt mer om i hvilken sammenheng du hørte sangen. Om den var rask eller treg. Osv osv... Så hjelper det litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 den er rask.. men bare glemm det:P:P umulig å foklare.. hørte heller ikke lange snutten. så er litt vanskelig å forklare.. men men:P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Innvesterte i Hard Dance Mania 5 her om dagen.hehe.Det er den VÆRSTE DRITTEN jeg noen gang har hørt.Det var som å høre en Gas subb i en sink bøtte.Byttet den inn nye Dire Straits-Mark Knopfler.++++++++++++ :crazysant Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Er det ingen som har hørt om Southside Spinners - Lovestruck 2000? Den er digg spesielt etter ca 1min..... yodude Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Har du anlegg som håndterer musikk bra er jo Roots Manuva heftig raggemusikk. Anbefaler uk warrior, thinking, the lynch og witness dub bl.a... Ellers er jo ludacris og xsibit klassikere... Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Utrolig hvor mye en ræva produsert CD kan fucke et godt anlegg. Men har man ræva anlegg, har man den "fordelen" at alt låter like dritt, da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg