Lellen Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Inez-Stronger Three 6 mafia-Late Night Tip M-Lady-Naughty Girl Sofia Zida-Disco Mamazida Lasgo-Lying Sylver-make it Danzel-Put Your Hands Up In The Air Housetrap vs Dave Kane-Freak Groove Coverage-Spirit of Yesterday Groove Coverage-21st Century Digital Girl InfectedMushroom-Im the Supervisor Verona-Life is Fun Yello-The Race Nelly furtado-Maneater (Sex till den låten;) !! Siter Linus"Lellen"Andersson Passat kombi i Espl och Bassrace 2007 Team Ljudgaragen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Må vel komme med litt annerledes musikk som kan brukes til å showe annlegg :) Dope - Debonaire Celine Dion - Think Twice Lene Marlin - Playing My Game Jack's Mannequin - Kill The Messenger (Her forventer ingen bass, mye tøffe utrykk fra folk da) Stratovarius - Hunting High And Low Nightwish - Forever Yours Tommy Nilsson - Öppna Din Dörr Lil Jon & The Eastside Boyz - Nothins Free Disturbed - Sacred Lie Så et par sanger som trykker ganske greit Kottonmouth Kings - Bump Jon Young - Listen To Your Heart London MC - What Is Your Name og London Owes Me Money Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Føler jeg må legge til enda flere sanger her :D Tech N9ne - Demons Ice Cube - Go To Church Jon Young - Sky Scrapin Depeche Mode - The Dead Of Night (Electronicat Remix) Mike Jones - Guess Whos Back Deep Dish - Flashdance (blir rå etter 3min) !!! DJ Billy E - Beats 4 My Van !!! Bone Crusher - Fatman Stomp Roy Jones JR - Can't Be Touched Young Jeezy - Burning Up Sneaker Pimps - Spin Spin Sugar (finnes et par versjoner, men merker fort hvilken som er bra) Pendulum - Slam Pendulum - Tarantula Feat. Fresh, $pyda & Tenor Fly (!!) Slincraze - Up In Da Club Slincraze - Why Don't You Like Me Wofpak - Gangsta Bounce Twista - Ovadose Ludacris - Blueberry Yum Yum David Banner - Dirty Gucci Mane - Blacj Tee Three 6 Mafia - Official Crunk Junt (bra til bass race om du har høy tuning på kassa) Daz Dillinger - My System T.l. - 25 To Life Young Jeezy - Grey Goose Trio vs Noisemaker - Da Da Da (Gigi D'Agostino Radio Cut) Raptile - Monstablok Tech N9ne - Imma Tell Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Bullet For My Valentine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Bullet For My Valentine :) Hand of Blood yodude Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 husker ikke artisten men sangen heter speach for freedom eller noe sånn, og har melodi/beaten fra pinoccio... drit rå Hip hop sang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 02. DJ Shadow Feat. Mos Def - Six Days The Remix (tokyo drift) Kayne West - Gold Diggers Chris Brown - Run It Bone Thugs-N-Harmony - Change the World Shakira ft. Wyclef Jean - Hips Don't Lie Shakira feat. Alejandro Sanz - La Tortura The Eagles - Hotel California Gnarls Barkley - Crazy DJ E-Maxx - Monster Machine 666 Vs DJ Bonito - Atencion (denne dasker alt) Akira - Million Miles From Home Kimera - Dancing On A Sunbeam (Dan Winter RMX) ( denne dasker også alt :P ) 50 Cent - Hate It Or Love It Remix (Feat. G-Unit) (Produced By Cool & Dre) Bubba Sparxxx - The Other Side (rå bass) ATC - Around The World (klassiker) Benassi Bros - Feel Alive Classified_-_It_Ain't_Over Vassendgutane - Ungkar med Dobbelseng Vassendgutane - Granada Intro - Vinni Jay-Z And Linkin Park - Numb/Encore 50 Cent ft. Olivia - Candyshop Brocklyn Bounce - Bass Beats & Melody Paperboys - Wiggle It Sonata Arctica - Die With Your Boots On Whitney Housten - My love is your love Within Temptation - Icq Queen noe av det jeg hører på i bilen Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hørte en bra låt på radioen i går da jeg kjørte fra trondheim. Kanalen den ble sendt på tror jeg var Radio Gudbrandsdalen.. Låta Het : Sushi - na'ushi, eller sushi'narushi. Men jeg finner ikke låta noen steder.. Det var synging på russisk , og det var en dame som sang. Plis trenger hjelp til å finne denne, for jeg fårn ikke ut av hue :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 husker ikke artisten men sangen heter speach for freedom eller noe sånn, og har melodi/beaten fra pinoccio... drit rå Hip hop sang. Quoter meg selv her. fordi nå har jeg funnet ut hva artisten heter... Immortal tecniqe. En selvstendig amrikansk rapper uten plate selskap som sier akkurat hva han mener om ting.. moromme tekster.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Noe av det feiteste jeg har hørt på lenge: Lostep- Because we can. Så skitten house skal du leite lenge etter, helt rå den låten der.. Er noen partier i de låten som tar helt pusten fra meg Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-princess Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Mephisto- Mystery (of love) Men vanskelig og få tak i.. Elsker den sangen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Mephisto- Mystery (of love) Men vanskelig og få tak i.. Elsker den sangen!! Ja, drit vanskelig. To ord... Lime Wire... Tok meg 40 sekunder å laste den ned. Men bra er den, det skal du ha cred for:) Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_Loco Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Noe som er et must i bilen når jeg er ute og kjører er Jean Michel Jarre:) Liker å skremme rånerne med rå lyd-kvalitet, i stedet for ALT for mye bass, som jo er en gjenganger:P Noen må-ha-låter: Oxygene Pt. l - Vl Equinoxe Pt. l - Vlll Les Chants Magnetiques Pt. l - V Arpegiator Second Rendez-Vous Så, for dere SQL-freaks der ute, last ned og nyt:) bare sørg for at kvaliteten på låtene er 192 kbps eller mer:)(cd-kvalitet) Siter *-87 Golf Deuce. "Syvsoveren" Overraskende kvikk 1,8 K-Jet JKM Golf-crew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 LimeWire > Lime Wire :hello: men uansett; Guru's jazzmatazz ft. bilal - Certified The Roots - The seed 2.0 Queen - another one bites the dust Benny Benassi - every single day Galleon - So i begin Eastclubbers - more more more El Loco: 192kb/s = cdkvalitet?! Det kan da umulig stemme, det er jo helt basic mp3 kvalitet. Hva da med sanger som har bitrate på 320? Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Josh Groban er ikke nevnt her? Sikkert trøtt men. Har plata som heter Closer i bilen samt Live-plata. Sistnevnte er favoritten :) Btw... CD-kvalitet er IKKE MP3 uansett ;) hehe... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg