Yngvesk Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ja der var 92 mod Primeraen min død. Motor er havarert! SÅ hvis det er noen som er interesert i deler så send meg pm eller mail. Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hei yngve... hva døde primeraen av? ser du hvem jeg er..? :) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hvordan ser calipteren høyre bak ut, er den i bra stand? :) trenger å bytte min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hey error, my nu**ah;) primerasri: har en kalipter som er helt ny til passasjerside bak, var det det du tenkte på? Den er helt ny men du ska få den ganske så billig. Og med ny mener jeg at den ikke er brukt,den ble kjøpt men aldri montert. Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hvor holder du til da? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ja der var 92 mod Primeraen min død. Motor er havarert! SÅ hvis det er noen som er interesert i deler så send meg pm eller mail. Bilde av den? Det er vel ikke påmontert sideskjørt på den? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg holder til i nordland, på myre. mrprimer: det er ikke en sri,det er en slx. Men nei, det er ikke montert sideskjørt på den. Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 du har fått en PM Yngvesk.... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hvis det er noen flere som skal ha deler må di rope ut med en gang! Bilen blir tatt til vraking i morgen! Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Da var bilen levert til vraking for et par dager siden :( Huff... Men jeg har en helt ny kalipter til passasjerside bake og helt ny handbrekkvaier til p10 liggende. Kom med tilbud, jeg lover at det skal bli billig. Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Noen som er interesert i å kjøpe en 2 mnd gammel hovedlykt til primerap10? Kjøpt før 2 mnd siden ny,brukt i 2 mnd på bilen. Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Til hvilken side? Og er det med eller uten ekstralys? Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 Det er til førerside framme..ja med ekstralys(blinklys) Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg