MrTore Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hei ! Er på utkikk etter dimmer bryter til bilen, da jeg må dimme ei pære inne i bilen. Har vært flere plasser som Mekonomen og cd cardic, samt sett på biltema sine web sider, men finner ingen dimmer ? Må ha egen dimmer, kan ikke koble til instrument belysningen. Noen som kan gi meg en link hvor jeg kan få kjøpt slikt ? må selvsagt være 12V da det er til bil. Takker for hjelpa ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 elfa selger vel dette tenker jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hmmm, ser på nettsiden deres at Elfa bare selger kurver å hyller osv. Ingen som vet noen andre ? takker for svar ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Prøv her isteden du MrTore: http://www.elfa.se/no/index1.html Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 clas ohlson har dimmer for 12 volt Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg