CumsteR Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hva er kulest...? Hvis det hadde stått helt like Golf 2, strøkne og tøffe. Den ene hadde 20V Turbo motor og den andre hadde VR6 motor, hvilken bil ville dere hatt...? Er det stor vektforskjell på disse to motorene? MVH EspenK Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 20v turbo... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 20vturbo bare for å få snurre og dump vr6 pga lyden... tøft valg jeg hadde tatt VR6 Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Spørs hva du mener med kulest/tøffest. VR6 er en penere motor utseendemessig. Vil tro at en 20VT er bedre å kjøre med.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ville tatt en liten kombinasjon jeg, vr6 turbo :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Golf2 med vr6 motor blir -VELDIG- tungt i nesa. og Tilsvarende "morsom" å kjøre sånn sett. Har prøvd det, så jeg ville nok satset på 1.8 20vt motor gitt! Magnus Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 eller 20v uten snurre.. :D haha Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 wankel!!!! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 wankel!!!! fydda!. :deng Aldri i verden om jeg hadde satt i noen som helst japse motor i en VW! Heller litt mer mot VR6 jeg enn 20VT Men VR6 Turbo hadde vært overlegent spør du meg m'm Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 VR6 Turbo... Hmmm... Nope, ble ikke.. Sjekka lommeboka her nå:P Hehe... Men hva ligger en sånn 20V Turbo sak på da..? Komplett, med girkasse/ledningsnett...? En av de tidligere modellene... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 VR6 Turbo... Hmmm... Nope, ble ikke.. Sjekka lommeboka her nå:P Hehe... Men hva ligger en sånn 20V Turbo sak på da..? Komplett, med girkasse/ledningsnett...? En av de tidligere modellene... Det enkleste er vel å sette inn en 1,8T fra Golf GTI el med ledningsnett og MBE sprut fra QPE. Disse kommer ferdig mappet for ca 200 hk på orginal K03 turbo og ledningsnettet tar ca 1 time å koble opp. Koster fra rundt 9000,- pluss frakt og mva. Det er vel omtrent det samme det koster å kjøpe datasprut her i landet, bare at da kommer mapping i tillegg. Ev går det an å få Digifant fra G60 også, med større dyser og chip :) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 *det var en spøk ultimate VW* LITT sugen på poloclassic sitt 1,8t forslag.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Ville helt klart gått for 1.8T, en motor med masse potensiale til en grei pris. Tar du av plastdekselet over motoren er det bare gå amok med masse høglanspolering spesielt på toppdeksel og innsug. Når det gjelder vekt så er den ikke no tyngre enn G60 eller 16v. Få tak i en motor med lav km.stand som ser bra ut og wips så er det bare og hiven inn i 2`ern cheers . Du har da en evighets maskin med masse power :thumb Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Så 9000 for komplett motor? I Norge? Eller fra Tyskland hvis så man må betale 50 000 i avgifter...? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg ville helt klart ha tatt VR6 Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg