Andy` Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Er det noen firma i Norge som virkelig kan style biler? Tenker da på lakkering i diverse mønstre/loger etc? Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Og hvem kan lakkere litt "krevende" arbeid? Tenker på spesiell lakk osv. (sorry avsporing i første post Andy men jeg lurer litt på det samme ser du ;) ) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Og hvem kan lakkere litt "krevende" arbeid? Tenker på spesiell lakk osv. (sorry avsporing i første post Andy men jeg lurer litt på det samme ser du ;) ) Fin den, var ikke sikker på hvordan jeg skulle formulere meg! cheers Ja, tenkte å på "krevende lakkarbeid" Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Jeg er ikke 100% sikker, men mener at Eyecandyracing kan tilby noe airbrush opplegg, som man kan få stort sett hva man vil lakka på bilen! men tror dette koster sykt mye! skjekk ut internett sia deres under montering mener jeg å huske det sto noe om det! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Hvorfor lakke? Legg vinyl i stede :D Da kan du endre mønstre til neste sesong også :thumb F&F bilene har jo også vinyl, i stede for lakk cheers Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andronix Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 www.Stylingkompaniet.se Disse driver med en del lakk arbeide og har masse nice lakk.. Siter Ride it like you Stole it [-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil) [x] -82 Sierra 2.0 Coupe [-] -82 Matra Murena 2.2 S [x] -88 Sierra 2.0 Sedan [x] -76 Kadett C 1.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProTech SPP Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 s2customs(at)stylingzone.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 lazy boys sitt lakkverksted er visst ganske dyktig. om dem er så gira på biler vet jeg ikke, men alt har sin pris... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Hva lakkerer ett lakkverksted vist dem ikke lakker biler? Bildeler? Andre deler? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 lazy boyz er harley davidson forhandler og custom sjappe, men det visste du sikkert... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kenneth Moen har jo lakka en del fete biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 De som lager store reklamer på firmabiler, drosjer osv kan jo i prinsippet lage hva som helst av bilder, farger, striper osv. Ofte lager de jo ikke reklame på mer enn en bil uansett. Vil tro det koster mindre enn ekte motivlakkering som er et helt sinnsykt arbeide. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 http://www.automote.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg