Mandel Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 En golf er og vil altid bli simpel..Laga en kjapp mod hær om da'n.. En golf blir ikke simpel før sånne som deg styler de slik du har gjort i photoshop modden din. Orginalbildet av golfen var tuusen ganger finere! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 En golf er og vil altid bli simpel..Laga en kjapp mod hær om da'n.. Tipper det var akkurat slik en ikke vil ha en Golf. Jallaklistremerker og risfelger :puke Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Er ingen rå photoshopper, men har derimot et bilde på pcen min som bare er helt sykt. Trodde at golf 2 ALDRI kunne bli fet (rallyen er litt fet da men), men denne motbeviste dette! Mer Old School blir det ikke. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Kult! =) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 Hvorfor photoshop Singh? Bare se i inspirasjonstråden min...................... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=82835&highlight=Inspirasjonstr%E5d Hehe! jeg fant ikke noen av dine insptråder:P derfor skrev jeg her! Digger de trådene dine ass! Kan ikke u lage en på COrrado siden snart igjen;) BARE CLEEEEEAAANN! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg