ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ser du noe kjent på bilde eller? ligner litt på meg.... men det er nok en SMURF, for han har jo blå hender !!??? :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 ligner litt på meg.... men det er nok en SMURF, for han har jo blå hender !!??? :thumb Alle smurfer små å blå violin Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 har brukt golf III og CORRADO VR6 donorer. jeg bruker PASSAT pedalsett,bremsekraftforsterker og fremre travers. problemet med PASSAT donor er at hoved traversen ikke passer. :biker ok..takker Tenkte på å kjøpe/hente en Passat VR6 som delebil. Er det kun traversen som ikke kan brukes fra den? ikke mulig å bruke Servon fra den på golf2? btw: har ikke msn messenger du? Så man slipper å forsøple tråden hans helt... Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 hvordan er det¨med ledningsnettet da? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Er det ingen som har papirer over ledningsnettet? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Fikk høre av eip tuning at jeg burde skaffe meg Bentley bok. Samme sier de på vw-vortex. Fant side med ledningsnett, mange andre biler der også http://www.3dzubehor.com/pages/howto2.html Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 kenth: den golfen er nydelig, men du er den litt lavere på bilder nr 2 enn bilde nr1?syns den så ganske høy ut på bilde 1. Den så jo veldig lav ut når man så den i virkeligheten. Har du foresten noen kontakt me han som har den nå? sist e prata me han så hadde han en del planer på gang (bygge om til g60 osv) Vemund JUSTERBART!!!!!!!! :wave Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Eg har litt greier til VR6 swap i G2 da hvis noen trenger. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38979 Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Fikk høre av eip tuning at jeg burde skaffe meg Bentley bok. Samme sier de på vw-vortex. Fant side med ledningsnett, mange andre biler der også http://www.3dzubehor.com/pages/howto2.html har du begynt å bygge om bilen nå ??? hellothere jeg ble ferdig med jetta`n i går, 2,9(ABV) i en jetta funker det cheers :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 nei det gjør det ikke :hammer Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 nei det gjør det ikke :hammer nå..... frekkheter på gang her :ex_machin. vet ikke om det vil lønne seg, når jeg skal begyne på passaten din. :???: :biker :???: :biker :???: :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 tja når jeg slutte å jobbe så inni helvet mye Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 har du begynt å bygge om bilen nå ??? hellothere jeg ble ferdig med jetta`n i går, 2,9(ABV) i en jetta funker det cheers :thumb Siden jeg bare er hjemme i helgene så får jeg bare jobbet på den i helgene. Han som skulle hjelpe meg orket ikke og ville heller på fylla. Så det ble kraftig fyll på oss begge denne helgen. Men vi har avtalt at vi begynner helgen som kommer. Da skal vi ha inn motoren slik at man kan taue den fra verkstedet og hjem. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Siden jeg bare er hjemme i helgene så får jeg bare jobbet på den i helgene.Han som skulle hjelpe meg orket ikke og ville heller på fylla. Så det ble kraftig fyll på oss begge denne helgen. Men vi har avtalt at vi begynner helgen som kommer. Da skal vi ha inn motoren slik at man kan taue den fra verkstedet og hjem. hehe. viktig å ta seg en :???: men blir ikke mye bil ut av det da. :biker. jeg begyner på nytt VR6 prosjekt til tirsdag, men det er en golf III, så det er ikke store utfordringen. kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hehe. viktig å ta seg en :???: men blir ikke mye bil ut av det da. :biker. jeg begyner på nytt VR6 prosjekt til tirsdag, men det er en golf III, så det er ikke store utfordringen. kiddie syns ikke du gjør anna jeg en å stappe i vr6 motorer jeg. hehe har du noen bilder underveis av noen bygg eller? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg