daho Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Til helgen begynner jeg å demontere bilen min. Det som er planen er å få inn motor og slikt først. Sånn at jeg får taua den. Passer dempere fra golf 3 over? mener bak og forran. Har hele bakstillinga. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Til helgen begynner jeg å demontere bilen min. Det som er planen er å få inn motor og slikt først. Sånn at jeg får taua den. Passer dempere fra golf 3 over?mener bak og forran. Har hele bakstillinga. Demperne passer fra golf III.om du skal bruke forstillinga, bør du bytte bakstillinga også. dette pga av begge deler er 3 cm bredere enn org golf II. :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hvordan er det med godkjenningen av det der da? Krever de at man bruker hele hjulopphenget fra G3? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Hvordan er det med godkjenningen av det der da? Krever de at man bruker hele hjulopphenget fra G3? godkjente jettan jeg byggde med golf III uderstell, men jeg tror du kan få det godkjent med G 60 bremser kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har hele forstillinga og bakstillinga. Sitter Monroe dempere på :) Hvordan er de? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har hele forstillinga og bakstillinga. Sitter Monroe dempere på :) Hvordan er de? Demperne er jo kjent for å være bra de. husk at du må senke motoren, for å få igjen panseret og at nedre reimhjul ikke skal gnage hull i rammevangen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hørt det. Men hvordan er letteste måte å gjøre det på? Har du noen flere tips til hva andre deler som jeg må bytte. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hørt det. Men hvordan er letteste måte å gjøre det på? Har du noen flere tips til hva andre deler som jeg må bytte. jeg kapper ned motrfestene, men som jeg prøvde å si tidligere i tåden: du burde nesten ta en tur og se på den jeg bygger nå. er så mye lettere å forklare, når jeg har noe å peke på. kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det siste bildet der gir meg nesten en halvfeit én Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hellothere har egentlig aldrig målt ytelser på den måten. greia er vel mer at den blir rask opp til 200 kmt, og at du får bra med dreimoment. pluss at lyden av en VR6 er helt rå. :thumb ha ha ha ha :afro :afro :afro :afro :afro :spider :???: :???: :???: :???: Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ha ha ha ha :afro :afro :afro :afro :afro :spider :???: :???: :???: :???: hva skjer med prosjekta dine om dagen da??? :hammer :hammer :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 jeg kapper ned motrfestene, men som jeg prøvde å si tidligere i tåden: du burde nesten ta en tur og se på den jeg bygger nå. er så mye lettere å forklare, når jeg har noe å peke på. kiddie Har du noen gang tatt deler fa Passat VR6 for å montere i golf2? Hvordan gikk isåfall det? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hva skjer med prosjekta dine om dagen da??? :hammer :hammer :drive2 tja står å støver Han pøkken som skal hjelpe meg har så mye å gjøre. Veit du om noen som kan hjelpe meg el? vampire Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har du noen gang tatt deler fa Passat VR6 for å montere i golf2?Hvordan gikk isåfall det? har brukt golf III og CORRADO VR6 donorer. jeg bruker PASSAT pedalsett,bremsekraftforsterker og fremre travers. problemet med PASSAT donor er at hoved traversen ikke passer. :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Når er du kjører ut jettan da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg