daho Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Nå skal jeg sette bilen i garasjen og kjøpe busskort :D Har komplett vr6 motor med alt stash. Det som jeg da lurer på er hvem deler som ikke passer over og hva jeg må kjøpe inn. Står 1.8l gasser i bilen nå. Har ikke så mye tilgang på internett for tiden så jeg får ikke leita rundt på nettet etter guider. Så hvis det er noen som har linker så hadde det vært kjempe fint :D Skal også sette inn dashbordet, noe jeg har hørt skal være et helvete. På forhånd takk. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 jeg har en kompiss som har gjort dette med sin Golf 2 dette går SYYYYYKT bra;) Gled deg. Men Jeg kan høre hva som pesser å ikke passer;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Nå skal jeg sette bilen i garasjen og kjøpe busskort :DHar komplett vr6 motor med alt stash. Det som jeg da lurer på er hvem deler som ikke passer over og hva jeg må kjøpe inn. Står 1.8l gasser i bilen nå. Har ikke så mye tilgang på internett for tiden så jeg får ikke leita rundt på nettet etter guider. Så hvis det er noen som har linker så hadde det vært kjempe fint :D Skal også sette inn dashbordet, noe jeg har hørt skal være et helvete. På forhånd takk. hellothere Hei. jeg holder på å bygger en jetta II med 2,9 VR6. er nesten håpløst å ramse opp ting du trenger og ting du må gjøre. har byggd 7-8 toere med VR6. så om du har mulighet kan du ta en tur, å se hvordan jeg gjør det. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 oioi.. Dette blir morsomt å følge med. Har selv tenkt å kjøpe Passat VR6 delebil en gang. Du får legge inn bilder å sånt med fremgangen. 2,8l ell 2,9l du har? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hellothere Hei. jeg holder på å bygger en jetta II med 2,9 VR6. er nesten håpløst å ramse opp ting du trenger og ting du må gjøre. har byggd 7-8 toere med VR6. så om du har mulighet kan du ta en tur, å se hvordan jeg gjør det. :thumb nice.. Kan du si hvordan ytelser en Golf2 får med 2,8/174hk? 0-100km/t,0-150km/t osv? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 nice..Kan du si hvordan ytelser en Golf2 får med 2,8/174hk? 0-100km/t,0-150km/t osv? hellothere har egentlig aldrig målt ytelser på den måten. greia er vel mer at den blir rask opp til 200 kmt, og at du får bra med dreimoment. pluss at lyden av en VR6 er helt rå. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 hellothere har egentlig aldrig målt ytelser på den måten. greia er vel mer at den blir rask opp til 200 kmt, og at du får bra med dreimoment. pluss at lyden av en VR6 er helt rå. :thumb oki..hehe Enig der. Bare lyden er en opplevelse! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 det er 2.8 litern jeg skal sette inn. Hadde tenkt å begynne til helgen. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vr6'en er jo tung da.. blir jo lifsfarlig å ligge litt inspirert i en sving da gitt! med mindre man kompanserer med ekstra vekt bak (men det vil man selvsalgt ikke) Men stå på! blir tøft! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vr6'en er jo tung da.. blir jo lifsfarlig å ligge litt inspirert i en sving da gitt! med mindre man kompanserer med ekstra vekt bak (men det vil man selvsalgt ikke) Men stå på! blir tøft! Jeg har baklykter da :P Ellers er bagasjerums trekket der. Så jeg tror jeg må ordne noe ekstra vekt bak. Bare å slenge i et forholdsvis stort anlegg. Det jeg gruer meg mest til er å sette inn ledningsnettet og dashbordet. Regner med å blø mye mer enn når jeg demonterte motoren. Det som er mest kjipt er at jeg bare er hjemme i helgene så jeg får ikke skrudd midt i uka. Målet er å ha bilen helt ferdig innen året er slutt. Takluke til golf3 er større en golf 2? Så sånn ut på øyemål ihvertfall. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan finne skjema over ledningsnettet? Eller om det er noen som har det? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 takluke kan du ta fra en eldre audi med motorisert styring og tilt! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 vr6'en er jo tung da.. blir jo lifsfarlig å ligge litt inspirert i en sving da gitt! med mindre man kompanserer med ekstra vekt bak (men det vil man selvsalgt ikke) Er dette noe du vet eller bare noe du har hørt? Begynner å bli lei av den VR6-myten alle snakker dritt om.. Mange mener faktisk at bilen blir bedre å kjøre med denne motoren. Var visstnok en Golf 2 med VR6 som vant NM i bilcross i år... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Du får en litt understyrt bil pga den tunge motoren, men det går greit. Mereker vel det best ved banekjøring o.l. Tror du må skaffe deg ny travers? for den passer vel ikke fra golf 3 vr6? Mener jeg har hørt de bruker travers fra passat vr6. Har selv hatt en golf2 VR6 (2.8) Der var ALT byttet og den var faen så strøken!!!! :thumb Solgte den for 93.000,- IKKE godkjent ombygd.. Slenger med 2 bilder jeg. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 kenth: den golfen er nydelig, men du er den litt lavere på bilder nr 2 enn bilde nr1? syns den så ganske høy ut på bilde 1. Den så jo veldig lav ut når man så den i virkeligheten. Har du foresten noen kontakt me han som har den nå? sist e prata me han så hadde han en del planer på gang (bygge om til g60 osv) Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg