Limit3d Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Fått tilbud om en golf 2, glemte å spørre om hvor gammel. Har skilter. Styling: *Den er grønn med noe rust seff (men ikke forjævlig) *Den er senka (godkjent i vognkort) *1,6 motor (1,8 i vognkort pga de har byttet) *Tøff hatthylla (FLOTT anlegg'sbil dette) *Sota baklykter *2 griller følger med (med 2 og 4 lys) Står GTi frotfanger/bak fanger, GTi stoler/soffa, GTi midtkonsoll osv. *Soltak *Luisi racing ratt Vet ikke hvor langt denne motoren har gått, men bilen 160 og noe trur jeg. Men når det gjelder rust og slikt så er det bare lett rust litt sånn forskjellig. Men som er værst er høyre bakre hjulbue. Den har rusta og må byttes. hadde tenkt til å støpe nye skjermer men jeg skal ikke ha den likevel, så da gidder jeg ikke. Ellers er batteriet tomt. Starta med startkabler for litt siden Den får jeg for 3000, er det dyrt, billig, normalt? Bilder; EDIT: Fiksa bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 3000 er jo ingen ting da.. Hadde ville slått til jeg.. tjener på å kjøpe den.. ta av deler, selge di å vrake bilen og trur jeg :D Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Når skal den EU-godkjennes da? Sikkert grei bruksbil det der, om den går. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hadde kjøpt den på flekken Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Den får jeg for 3000, er det dyrt, billig, normalt? Dyrt: nei normalt: nei billig. JAAAA!!!! :D Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Løp og kjøp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 ok, blir kanskje bil til uka da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 8, 2005 Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Slå til... Er det org farga?. Isåfall hva er lakk koden? .Skal stå på en lappe i bagasjerommet mot bakluka/bakplate. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 æsj, blir ikke med en gang, må få plass til den (skal ha den på hytta) men hytta bygges nå så det blir vanskelig å ha den der :D vet ikke det med lakken men skal ikke ha den fargen uansett. Blir en slags blå farge.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Vil vel neppe tro at den fargen er orginal? (Skyt meg hvis jeg tar feil :D) Løp og kjøp! Det der er vel nesten ett kupp selvom den ikke går :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 veldig billig var det vel ikke.. denne ga jeg 4k for og syns egentlig det var en grei pris. Riktig nok ikke 3k men syns standen på bilen var hakket bedre. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Fire And Ice, Grøss :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 blir vist golf 4 isteden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 hehe.. "litt" forskjell da :crazysant Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg