Predatorz Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Er det ikke på tide med et nytt treff i Kristiansand snart? :) Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 dårlig årstid å ha treff på,de fleste har parkert sommerbilene for vinteren. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 sikkert noen som stiller,men mine biler står :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Predatorz Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 vi kunne jo hatt et vintertreff i sørlandsparken når snøen kommer? Siter BMW MPOWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 bilen min flytter seg ikke fra der den står før nærmere mars :P Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 jeg er med etter 10 februar 2k ^^, Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 blir nok ikke noe treff før neste år, og HVIS det skulle blitt noe måtte vi funnet en annen plass å være, med god plass(om vi ikke slipper spinninga) og gjerne et stykke unna og vekk fra "sivilisasjonen" for å slippe at purken kommer etter en halvtime som de har gjort de siste gangene. siste treffet på ss var de til og med ute og beslagla førerkort på de som ikke øyeblikkelig gikk. :fire: må nok finne på noe annet her karer :confused: violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 he he klar til påska :) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 10, 2005 Rapporter Share Skrevet November 10, 2005 tja. til våren skulle det ha roet seg litt igjen, og bilene begynt å rulle ut fra dvalen. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 jo da enig idet. men det går da ikke da ann og få ett orginasert treff? slik at vi slipper all det bråket med poleitet og ingår en avtale med sørlandssenteret. feks at på lørdagen kommer folk opp og på søndagen at en egen ryddekomite kommer og rydder opp. da slipper vi alt det styret med poletiet. bare et forslag. er ikke bare det.. det politiet vil er at vi skjerper sikkerheten som betyr 0 burning og "kjøring" på plassen. og at ingen skal nyte alkohol(fremdeles offentlig plass) tror det var Integra som prøvde å forhandle litt,men gikk ikke gjennom.. fucku Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hadde jo vært kult å prøve å få til noe litt organisert da,hva med å søke om å få noe midler til å leie glattkjøringsbanen ett par lørdager i året,koster meg bekjent ikke så mye å leie der ute,kanskje en tanke for å prøve å få til noe i år 2006. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Mange god forslag, lite action. Om folk vil at det skal skje noe, må dere ta tak i det selv. Skjer null og nada hvis ikke. Disse forslagene over har vi jo hørt 281937063 ganger før (kano er untaket), noen som har lyst til å ta initiativ? (Selv har jeg alt for liten tid) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg har akkurat sendt en hyggelig mail til skandinavisk trafikksenter,så kanskje vi får noe å gå ut i fra der,skal holde dere oppdatert!:) mvh Geir. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jeg har akkurat sendt en hyggelig mail til skandinavisk trafikksenter,så kanskje vi får noe å gå ut i fra der,skal holde dere oppdatert!:) mvh Geir. høres topp ut! :pray geir :pray har desverre ikke tid til å gjøre alt jeg skulle gjort selv for tiden,men får nok løst opp i de flokene i løpet av vinteren håper jeg.. m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 jo gatebil kommer jo 19 august da men kan jo prøve og leie glattkjøringsbanen. det tror jeg faktisk at poletiet går med på. golnos nei har kontrakt med en av poltimenne som var der og han sa at de fleste var der og drakk og så for og kjøre igjen. alkohol og kjøring hører ikke sammen. men med børninga er jeg enig. derfor synes jeg at vi skal vurdere turbokano's råd. for det første. kjenner 2 av de politi mennene som har vært der et par ganger. problemet er burningen, som ofte kommer ut av kontroll+ kombinasjonen med bil og :???: er dette de ikke godtar. hadde vi fått opp " en sperring" rundt der de kjører for å hindre duster i å vasse rundt er vi nok godt på vei. turbokano og viper ser ut til å ha funnet en grei løsning om den er gjennomførbar. håper på det ;) :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg