fribbern Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Nå er jeg nesten ferdig i bagasjen min. Det jeg mangler er Plexi og neon. Ville bare høre hva folket mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Det ble da bra dette her! Har du lagt ned noe lufting til forsterkerne med tanke på at du skal ha plexi over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Ja, to vifter som er under stoffet, så det ikke synes. En trekker inne og en dytter ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 ikke verst :) her har du plass til barnevogn og i tillegg :) hehe Åssen synes du lyden i kupeen er ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Planen var å kunne ha plass til stasj men samtidig ha subben der. synes jeg fikk til en bra plassløsning. Jeg må si meg meget fornøyd med lyden i bilen min nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 det så kjempe bra ut..=) Hvor mye måtte du bygge opp? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet November 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 det så kjempe bra ut..=)Hvor mye måtte du bygge opp? Gulvet tenker du på? jeg har fortsatt muligheten til å komme til reservehjulet, Kan bare vippe opp gulvet. har bygget det opp med 10cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det ser veldig praktisk ut! De kassene som står på hver sin side er godt festet? Har de flat bakvegg eller har du utnyttet plassen maksimalt? Hvis du har noen bilder fra når du bygde vil jeg veldig gjerne se. Jeg er nysgjerrig på hvordan du har festet plata, bygde opp og andre små ting. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Det ser veldig praktisk ut! De kassene som står på hver sin side er godt festet? Har de flat bakvegg eller har du utnyttet plassen maksimalt? Hvis du har noen bilder fra når du bygde vil jeg veldig gjerne se. Jeg er nysgjerrig på hvordan du har festet plata, bygde opp og andre små ting. Det kan du se på den andre tråden hans: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=84923 Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Wooh, takk. Edit: Kanskje fjerne skiltnummeret på bilen i den andre tråden? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg