mbfreak Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 lurer på om subbene mine skal spilles inn? har 2 stk Pioneer TS-W306C hvor lenge?? Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lector Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Var vel i "gamle" dager dette var viktig. Men du trenger jo ikke skru på max de første timene :) Siter Prosjekt Audi A4 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83399 Prosjekt Volvo 850 -->http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=870435#post870435 Prosjekt peugot 306 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92307 Prosjekt Audi A3 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92305 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Skal ikke spilles inn i den forstand, forskjellen er at jo lenger du spiller jo mer vil de tåle og jo bedre vil de spille... Hvor lang tid det tar før du får "optimal" lyd vil variere fra sub til sub.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atrax Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 JA! Subbene skal spilles in, slik at spolen tilpasser seg... Det sies ca 50 timer på normal spilling, før du begynner å dundre opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 JA! Subbene skal spilles in, slik at spolen tilpasser seg... Det sies ca 50 timer på normal spilling, før du begynner å dundre opp... FEIL! Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 er vel ikke spolen som skal tilpasse seg kanskje, men er spider og oppheng som skal mykne til så parameterene blir riktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Dette er ikke noe fasit-svar, men snakker av egen erfaring. Jeg har ALLTID spilt min ett par timer på moderat volum før jeg dundrer opp. Men basserne blir bare bedre og bedre desto lengre dem blir spilt med. Er det snakk om noen billige dritt-bassere så anbefaller jeg at dem blir spilt inn. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 JA! Subbene skal spilles in, slik at spolen tilpasser seg... Det sies ca 50 timer på normal spilling, før du begynner å dundre opp... Jeg gir deg 2 valg: Ta kvasikunskapene dine til et annet forum eller hold tett. Uansett, ikke svar på ting du ikke kan noe om. En spole skal ikke "tilpasse" seg. Innspilling er et fenomen som ordner seg selv. De fleksible/bevegelige delene mykner opp etterhvert som tiden går og forandrer elementets parametre. Dette er ting som ikke har noen tidsramme. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjukken Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Er det ikke bare og spille normalt på nivåer som ikke vrenger. Og etter vært vil du merke bedre bass. og att du kan spille høyere og høyere. (inn til ett hvis pungt så klart) Er vel ikke noe og tenke på. Så lenge man holder nivået under forvrengning. Siter Tj.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Er vel ikke noe og tenke på. Så lenge man holder nivået under forvrengning. Helt riktig :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg