Einar Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hei lurer litt på hva jeg må gi for noe sånt, tenker litt på dette til Granadaen, Hva jeg trenger til å montere dette. Tenker på 302 da dette ikke er for stort, burde gå greit, noenlunde rimelig og at den kom med dette "orginalt"(Perana), Denne Kom også med C4-kasse som er samme kasse som sto i Granada før C3 kom. Men det jeg egentlig tenkte på er hvor mye må jeg gi for en grei motor med kasse, og hvor det er greiest å kikke, derfor jeg spør her før noen klager på feil plassering av tråden. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 http://www.norskmustangclub.no/phpBB2 http://www.ponyparts.no Betalte 5000 for motor og girkasse. Men de trengte en liten overhaling. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Du vet vel hva jeg sånn grovt sett trenger for å få til dette du Gran? Hva trenger jeg for å få det i bilen, kan jeg bruke spaken til C3(står manuell i bilen, men har automathull og startrelè), bakaksel, har en orginal 2.8 automatbakaksel, 3,45:1, trur det er 81/82 modell den kommer fra. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Du har pm. Spaken fra C3 kan du bruke, men du må lage eget stag. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg