Gå til innhold

Spiller med 3 utganger (F + R + S/W)

Ranger emnet

tOFFY

Anbefalte innlegg

du kobler front + sw. rear trenger du ikke (slik du har det nå)

Det er lurt å koble SW for å kunne stille SW uavhengig av front

(Du KAN koble fra rear også.. Men da blir det ikke SW-utgangen på cd-spiller du må stille på for å stille opp/ned på sub.. da må du fade frem/bak i steden for)

EDIT: og når du bruker SW utgang så kan du stille delefrekvens osv fra spilleren...

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kobler front + sw. rear trenger du ikke (slik du har det nå)

Det er lurt å koble SW for å kunne stille SW uavhengig av front

(Du KAN koble fra rear også.. Men da blir det ikke SW-utgangen på cd-spiller du må stille på for å stille opp/ned på sub.. da må du fade frem/bak i steden for)

EDIT: og når du bruker SW utgang så kan du stille delefrekvens osv fra spilleren...

Så ved å bruke S/W utgangen, så kan jeg bruke spilleren sin delefilter!

Om ønskelig.

Den Hp og Lp filtere, er det trinnløst eller må jeg velge mellom eks: 60hz - 80hz - 100hz osv.

Noen som kan si om dette er en grei spiller å bruke delingen fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis du skal ha bakhøytalere ville jeg kjørt 4-kanals signalkabel til F og R, siden spilleren har såpass avanserte justeringsmuligheter for balansen. Blandt annet hvor mange som sitter i bilen til en hver tid. Bla deg gjennom menyen for lydinstillinger så skjønner du fort at det er enda flere fordeler. Og ja du kan bruke spilleren sitt innebygde delfilter til sub. den er ikke trinnløs men har ganske mange trinn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis du skal ha bakhøytalere ville jeg kjørt 4-kanals signalkabel til F og R, siden spilleren har såpass avanserte justeringsmuligheter for balansen. Blandt annet hvor mange som sitter i bilen til en hver tid. Bla deg gjennom menyen for lydinstillinger så skjønner du fort at det er enda flere fordeler. Og ja du kan bruke spilleren sitt innebygde delfilter til sub. den er ikke trinnløs men har ganske mange trinn...

Ok. Nå har ikke jeg bakhøyttalere, kun sub bak. Men forstår poenget ditt.

Men jeg kan fortsatt justere sub utgang forhld til front utgang.

Så skulle det bli folksomt i baksete, så skulle det ikke være noe problem å justere så dem hører noe mer en kun bass.

Kjempe flott, tenker det bli kjøp. og nå vet jeg hvordan jeg bør koble det fatality

Lenke til kommentar
Del på andre sider

både og... de fleste "rimelige" spillere med innebygd delefilter har en subb utgang med bare 18dB steilhet... derimot noen amper kan ha en 24dB steilhets filter... å kunne justere delefrekvensen er ikke så viktig da den skal ikke justeres så ofte. Det er generelt men siden du har en 8600 så anbefaler på det sterkeste at du bruker den innebygd delefilter, desuten kan du bruke tids kompenseringen. Har prøvd den selv og er en passer bra spiller m'm

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider