Gå til innhold

Bilen min...

Ranger emnet


slabbadask

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle slenge ut noen bilder av bilen min,har ikke noen bilder som den så ut da jeg kjøpte den...Men det jeg har gjort hittil er å montere frontlykter i chrom klarglass,crystal edge baklykter,emblemfri grill,grillist,gti stoler foran,polert alu girkule,gearkonsoll ramme i polert alu...Planene er å få montert på 90 fangere,senket den (har senkesett) stab stag i polert alu(har stabstag) konvertere til gti motor,bygge anlegg baki bagasjen pluss der baksetene stod,felger såklart,mono visker,sveisa bakluke,90 dører og cup speil...Har lyst på brock B1 felger,men får ta dette prosjektet etterhvert da jeg bare har deltids jobb for øyeblikket..Kom gjerne med innspill synspunkter...

 

Div018.jpg

Div032.jpg

Div037.jpg

Div039.jpg

Div008.jpg

Div013.jpg

Div014.jpg

Div019.jpg

Div024.jpg

Div034.jpg

Div001.jpg

Div002.jpg

Div027.jpg

Div026.jpg

Div010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe roger that :afro

Bare noen kunne vært så snill og fortalt meg hvordan jeg får lagt ut bilder nå så;)

 

bare at å opprett en hjemmeside plass et sted å legg bildene der å link til bildene her.

 

Eller hvis du vil, så kan du legge meg til på msn ell sende dem på mail, så kan e legge ut for deg nå til du får fiksa deg noe selv :)

 

min mail er passatkara(alfakrøll)hotmail.com

 

Mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det m'm I mine øyne så blei det en helt annen bil når jeg fikk byttet til Crystal Edge baklamper ...! Du kommer ikke til å angre ett sekund,så tar det jo bare 5min og bytte dem. Bruker diadem pærer eller så får du kjøpt noe philips har som heter silvervision,fåes kjøpt hos alle bilrekvista butikker... Største forskjellen på de pærene er at diadem er "gjennomsiktig" med litt regnbue aktig skjær i,mens philips sine er helt sølvfarget... Selvom de koster 250,. så er det hvert hver eneste krone...Du får ihvertfall ikke lov til å ha orange pære der...Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår