Eye Candy Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Lett restaureringsprosjekt selges grunnet manglende tid: Bilen er en 83` Dodge 024, med 2,2I motor med ca 150 hk(veier litt over 1000kg), Den har lite rust men trenger litt omsorg før den kan komme tilbake på veien. Selges for 2000kr. For mer info ring 90966766 Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Går den for egen maskin? Tåler den en kjøretur over fjella eller må man hente den med tralle? Mer bilder!!! :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 Bremsene er ikke noe særlig på den så jeg ville nok anbefale å ta den på tralle.. :) Har desverre ikke flere bilder.. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hva er det som mangler på den da? Pen bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Bilen har stått stille i tre år og det ville vel først og fremst være behov for å gjøre vedlikehold på den. Dessuten veit jeg at bremsene er dårlig på den, og man må bytte en del der(skiver, klosser, kalipere). Nye dempere ville nok også være en fordel. Ellers startet motoren sist gang jeg forsøkte(1år siden). Og det er svært lite rust da bilen er kaldgalvanisert. Bilen er også meget sjelden, og det er så vidt jeg veit bare tatt inn litt under 100 biler til landet. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hadde du bodd nærmere Oslo hadde jeg kjøpt den :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Originally posted by aryx Hadde du bodd nærmere Oslo hadde jeg kjøpt den :( litt tidlig enda eller? han bor jo i oslo :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 w00t, må ha sett på feil profil, da endrer det jo saken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Da var bilen solgt, men har fortsatt 2 settt med røde Sparco stoler Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Takk for handelen ja :) Fikk ikke sett på de stolene, fattern sa han hadde et par recaro stoler stående. Hva skulle du hatt for de stolene? Har du mulighet å fremskaffe bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=9911 Gå inn der så ligger det en tråd til noen som nesten er identiske. Hadde tenkt meg ca 2000 kr jeg eventuelt bud. Du kan jo bare slå på tråden vis du er i nærheten så kan du se på dem. Vis du er interesert. Hadde vært hyggelig om du kunne fortalt litt om hvordan det går med bilen etterhvert. Var flere her med litt vondt i magen når den forsvant. Prøve å få den med på noen av streetmeetene vis du for den istand. Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Ja, jeg kan ta å ringe deg om jeg er i nærheten, nå hadde jeg de recaro-stolene til disp, men hvis jeg trenger flere stoler så vet jeg hvem jeg skal spørre :=) Ja, får prøve å få den i stand, får vel ordne børstene på dynamoen å sette på de andre felgene mine, så ikke ut som dekket var 100%. Da får jeg sett hva den er god for :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg