Mr Blonde Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Noen rundt på østlands området som er interessert i å tjene litt penger på å muligens skifte en motor i en mazda 323 90 mod??? pris?? helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 og til opplysning for den som evt. skal gjøre dette, motorbyttet er dritenkelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Blonde Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Er det folk har sagt til meg å, men ledningsnett å sånt var visst litt pes i følege enkelte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Er det folk har sagt til meg å, men ledningsnett å sånt var visst litt pes i følege enkelte Hei. Alt utenom GT-R motor er Lego å sette inn hvis det sitter en 1,6 der fra før. Få med komplett ledn. nett til motor, så er det plug'nPlay ( på riktig - ikke Windows/PC opplegget som aldri funker :fire: ) Dette gjør man selv med en bukk, elefant og 2-3 -kompiser og en kasse øl på en helg. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 jeg er med! vi har bukker, du har elefant?? hente motor med TYSSE-henger?? :D Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Blonde Skrevet November 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Ypperlig, henter'n med 929'n m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 motoren jeg har stående her,HVIS den er med i vurderingen din, er komplett med EL-net, hjerne og bensinpumpe, og er forresten kjørt av mazdafun over, og om jeg siterer deg rett nå, så var det "en sprek liten morrosak av en motor" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Blonde Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Stemmer det, er den som er inne i bildet ja. hehe...... Er interessert i den, må bare få den rette økonomien først, du har vel ikke sånn kjempe hastverk med å selge den??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 jeg har to andre interessenter som også står i samme tanker som deg. :) de skal også bare skrape sammen litt gryn først. PMet deg jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Du får kline til nå da stian (mr blonde), så går mazdan ok vettu! Da går den bedre enn den ser ut ihvertfall, hehe! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Du får kline til nå da stian (mr blonde), så går mazdan ok vettu! Da går den bedre enn den ser ut ihvertfall, hehe! er du steffen? tor her :) 323'n til stian er strøken den da.. fine felger og kurant anlegg (+ vakre biltema setetrekk og gulvmatter i tekstil :lol: ).. eneste som mangler er vel litt motor? :) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 5, 2005 Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 effektanlegg, filter og litt smått, så blir det en morsom bil det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 hvis d e den samma motorn som æ hadd i sedan min før (som æ trur d e).. så e d en ganske artig sak... Bare å slå te på den!:) Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg