volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 noen som har fått godkjent S60R calippere på 240 hos BT? isåfall, åssen osv?! ikke minst send papirene på PM til meg :D har handla bremser i går :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 trenger man og godkjenne dem da? er jo bare og snakke med biltilsynet da i alle tilfeller og spørre om og få montere større beremser.. er uansett ingen som ser at du har "for store bremser" om du blir stoppa heller... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Tror ingen griner over det nei. men greit og sjekke det opp fordet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 tror det bremser bedere enn den dritten jeg prøvde og bremse med i dag for og si den sånn! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 poenget er at jeg må på bt for å godkjenne v8'rn, breddinga+++ og hvis jeg kommer med ikke godkjente braketter etc.. sier døm bare : drit å dra, dret kæll.... :ex_machin Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Sveis fast braketten i fjørbeinet, puss ned og lakker det hele. Tror ingen kan se at du har forandret festene da. Sånn skal jeg gjøre det ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Sveis fast braketten i fjørbeinet, puss ned og lakker det hele. Tror ingen kan se at du har forandret festene da. Sånn skal jeg gjøre det ihvertfall :) hmm..det var jo ikke dumt...har jo ett sett eksrta :d hadde egentlig planer om å bestille brakett fra statene...fra SVR..men den er jo alu. og er skrudd i øret på fjærbeinet, og skrudd i calipper... så den kan man jo liksom ikke sveise fast.. har du tilfeldigvis tegning, med mål på brakett :D ?? den bør jo lages av temmelig grovt gods..er jo belastning der for å si det sånn... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Jeg har spurt om å få godkjent med braketter, det var ikke noe problem bare det så fornuftig sa dem helt enkrlt. Ikke noen krav til materialer e.l bare å bruke sunt bondevett. Jeg skal til BT til våren og få det godkjent. Ideen med sveisg liker jeg ikke noe særlig, synes støpegods og sveising er en dårlig kombinasjon. Se min bremsetråd i 900 forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 tror mr.oyvind ludvig otterlei på forumet har papirer på s60r ombygging (dokumentasjon på Festematriell,brakett,ombygging av bremsekrets etc, håper han vil selge "papirer" til fornuftig pris da man slipper "mølla" selv hva ga du for bremsene volvo242tic? lett brukt?,nytt?, foran+bak? ossen går det med bilen volvo242tic? mont bakakselen du kjøpte av meg? jeg har svr braketter. kvaliteten ser til å være veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Sveising er nok ikke no særlig å satse på... Ser alt gjennomført ut så bør det vel gå? Men det var hvordan man skal løse bremseslangeproblemet da. Det er nok værre å få BT folkene til å like. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 tror mr.oyvind ludvig otterlei på forumet har papirer på s60r ombygging (dokumentasjon på Festematriell,brakett,ombygging av bremsekrets etc, håper han vil selge "papirer" til fornuftig pris da man slipper "mølla" selv hva ga du for bremsene volvo242tic? lett brukt?,nytt?, foran+bak? ossen går det med bilen volvo242tic? mont bakakselen du kjøpte av meg? jeg har svr braketter. kvaliteten ser til å være veldig bra. får høre med han... ringte BT i fr.stad..prata med ulf, og fikk den vanlige regla om tüv godkjenning, og masse annet piss..ting som var laga i statene var bare dritt osv..hadde lyst til å si gå å sug deg...hehe,,men dret i det...som regel er det greit når man først står der med kjerra.... brensene kjøpte jeg av en svenske nisse..heheh..nytt...kun framme.. bakakselen er pella i små betær og venter på at jeg skal bli ferdig med buret, så skal hele dritten og alle deler sandblåses.. motor er forøvrig bygga og betalt..takk og lov for det.. åssen var det å få brakettene? lang tid, betaling etc? edit : ga 5000svenske...inkl. frakt. med klosser Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Sveising er nok ikke no særlig å satse på...Ser alt gjennomført ut så bør det vel gå? Men det var hvordan man skal løse bremseslangeproblemet da. Det er nok værre å få BT folkene til å like. gi faen i å si noe..heheh :D mygle en fake slange..LOL Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Skaff deg et løst fjærbein, monter bremseskive og caliper på det. Da sier det seg selv hvordan braketten må være - enkelt og greit. Bare lag det overdimensjonert. Hva med å komme med noen nye bilder av prosjektet? I hodet mitt begynner dette å bli virkelig bra! Ang. de slangene så er det vel greit å være forbredt på det? Ha litt forsvar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 bilder ja :D hehe...mongo treig... kan prøve å knipse av bremser og bur straks... og saken blir ikke bdre av at jeg er litt hemmlighetsfull :D ble også bra den halve bakskjermen jeg laga meg...les LAGA.. fra bunn av, rett 0.9 plåt plate..hehehe.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Du MÅ være en platekunstner volvo242TIC som klarer å hamre ut en halv bakskjerm på en 242! Det er ikke lett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg