Gå til innhold

sveising av bagasjeluke

Ranger emnet


tinntinn

Anbefalte innlegg

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Demontering av bakluka kan du vell selv? Ta av stagene på sia, og 4 skruer det så er den av. Alt av ledninger må selvfølgeli ut. Ellers er det bare å skære ut, å sveise i ny bit, å sparkel. Er MYE sparkling, så jeg villa gjort noen som kan det å gjøre sparkeljobben. En kamerat som gjorde det til meg, og det ble sinnsykt bra! Bådr viskerhull og skilfeste.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultimatVW: må væl bli skilt på fangern ja... har du bilder? e det itj påbudt med skiltelys da?

 

cheesen: stor takk t dokk å... har itj vårte så bra resultat utn dokk nei;)

 

*bilda kjæm :wave

 

ok..

Skiltlys e påbudt ja. Skal lage meg ett snart..

Ble greit nok for meg iallfall.

Stw071.jpg[/img]

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil anbefale og gå til innkjøp av tinneutstyr.. å tinne i steden for å bruke fler kilo med sparkel gir bedre og mer holdbart resultat!

 

 

du vil vel ikke risikere at det sprekker opp igjen i løpet av et halvtårs tid? slik som vær og vind er i norge så er det en stor mulighet!

 

 

mvh

 

Dan

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil anbefale og gå til innkjøp av tinneutstyr.. å tinne i steden for å bruke fler kilo med sparkel gir bedre og mer holdbart resultat!

 

 

du vil vel ikke risikere at det sprekker opp igjen i løpet av et halvtårs tid? slik som vær og vind er i norge så er det en stor mulighet!

 

 

mvh

 

Dan

Nå er vell luka færdig, så er vell seint å komme med det forslaget nå? :thumb

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få det pent, bør skiltet også felles inn. Ser halvferdig ut å bare skru skiltet i fangeren. Du kan dra på høggern og kjøpe bakfanger fra feks P 205/309 og plastsveise det inn

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår