ssagat Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Etter å bladd gjennom samtlige bil annonser på nett hver dag i flere måner, fant jeg endelig en brukbar bil. En 1995 318i cab, med m tech understell fra fabrikk. Bilen har aldri vært eid av noen under 45, den er aldri vinterkjørt, den er 100% original, å den har stått i garage...nesten for godt til å være sant! kun gått 122000km. Helt strøken. + at jeg fikk den BILLIG Kunne ikke vært mer fornøyd : ) Legger ut noen bilder som selger har tatt. har ikke tatt noen enda, for bilen er skitten og fæl...hehe Trenger en del tips! skal ha nye speil m3 eller m5! hvor får jeg tak i noen som ikke er så jævla dyr? trenger også ny bakpotte til under 3000. Å baklykter så klart... Tar i mot alle tips med takk :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Grattis, den så utrolig pen ut:) Vintertett cab da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Grattis, den så utrolig pen ut:) Vintertett cab da? ;) Takker! joda den er tett som bare det. fikk testa den sikkelig ettersom det regnet noe helt jævlig hele helga når jeg kjørte de 180 mila hjem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hehe..lukter jeg en "Jonte-look alike" tråd her?? Gleder meg til flere bilder av denne skjønnheten her. Den ser sinnsykt strøken ut. Har du noen planer for bilen? (bortsett fra speil og lykter) Du skal ikke bruke den i vinter sant?! Grattis med konge bil.. Og hjertlig velkommen på bmw forumet :smilbmw :smilbmw :smilbmw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Selv om den har hatt voksne eiere som du sier, behøver ikke det nødvendigvis bety at den ikke har blitt kjørt av unge folk ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Selv om den har hatt voksne eiere som du sier, behøver ikke det nødvendigvis bety at den ikke har blitt kjørt av unge folk ;) Kranglefant! Kult at du er fornøyd. Bilen så meget bra ut. Kos deg med den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Hehe..lukter jeg en "Jonte-look alike" tråd her??Gleder meg til flere bilder av denne skjønnheten her. Den ser sinnsykt strøken ut. Har du noen planer for bilen? (bortsett fra speil og lykter) Du skal ikke bruke den i vinter sant?! Grattis med konge bil.. Og hjertlig velkommen på bmw forumet :smilbmw :smilbmw :smilbmw Takker: ) har MANGE planer for den etterhvert.....blir nok å bruke den litt i vinter...gidder ikke å gå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Selv om den har hatt voksne eiere som du sier, behøver ikke det nødvendigvis bety at den ikke har blitt kjørt av unge folk ;) Joda regner med at sønene til forrige eier har fresa litt rundt i den. men i følge eu kontrollen har den bare gått litt i overkant av 200 mil siden juni 2004... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Gratulerer med ny vogn :) Jeg kjøpte mine speil hos Koed.dk, og er veldig fornøyd, eksos kan du kjøpe fra Simons, Remus, etc.. Men, jeg ville valgt Eisenmann var jeg deg :) Bilen er flott å bruke på vinteren, ikke noe problem.. Men, det mest ideele er Hardtop, dessverre er det litt vanskelig å få tak i slikt til en menneskelig pris.. :( Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Strøken bil! Gratulerer! :hondakick Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Gratulerer med ny vogn :) Jeg kjøpte mine speil hos Koed.dk, og er veldig fornøyd, eksos kan du kjøpe fra Simons, Remus, etc.. Men, jeg ville valgt Eisenmann var jeg deg :) Bilen er flott å bruke på vinteren, ikke noe problem.. Men, det mest ideele er Hardtop, dessverre er det litt vanskelig å få tak i slikt til en menneskelig pris.. :( Takker. Hvordan er det egentlig å bestille fra danmark? med porto, moms og toll?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Nydelig tralle!! Vet ikke hvor du bor hen i landet, men jeg var en tur nedom svinesund på Nordbyen i helga og der hadde de litt stæsj til E36.. Kvaliteten vet jeg ikke om er helt hundre men mins at M3 speil kosta under 3 lapper der.., kom an på om en sku ha manuelle eller elektriske.. Får se om jeg ikke tar med meg et par der fra senere til IS'n min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Takker.Hvordan er det egentlig å bestille fra danmark? med porto, moms og toll?? Det går supert det, du får vel oppkravsbetaling på toll og moms.. Portoen betaler du til Koed.dk sammens med prisen for speila. De har priser uten dansk moms før utenlandske kjøpere. Blei vel 1200kr for speila trur jeg! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Det går supert det, du får vel oppkravsbetaling på toll og moms.. Portoen betaler du til Koed.dk sammens med prisen for speila. De har priser uten dansk moms før utenlandske kjøpere. Blei vel 1200kr for speila trur jeg! Høres genialt ut!! er kvaliteten god på speila?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 1200 kroner er jo grissebillig!! Har noen link til plassen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg