KennethB Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 He he he... ESPL er nok noe for Irak... Boom boom! ;) Cossie'n overlever nok, men er kjekt å ha et medlemskap i lomma... :) Skal mye til for at jeg ikke tar turen ja, Bjørn! Men prøv å legg det til en folkelig dato da, så en slipper å be seg fri ei uke for å komme oppi der.... :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kværnis Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 må bli NAF medlem før jeg drar ut på en sån lang tur med cossien affall.... :driving vi kan jo kjøre bmw da cossie boy 80!!! cheers Siter E30 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 He he he... ESPL er nok noe for Irak... Boom boom! ;) Cossie'n overlever nok, men er kjekt å ha et medlemskap i lomma... :) Skal mye til for at jeg ikke tar turen ja, Bjørn! Men prøv å legg det til en folkelig dato da, så en slipper å be seg fri ei uke for å komme oppi der.... :) Dere tar det som en ferietur...Går ikke mer enn ca 15 timer å rulle oppover fra tynset igjennom sverige med noen stopp å feilkjøringer. Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Fin ferietur det :) kan jo stoppe innom å hamstre diverse avhengihetsskapende produkt, hvis en har sansen for det og. cheers Vurderer og kjøre nordover i sommer, hadde vært greit å fått til rundt tiden for en emma konk. Fått sett go bila. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Da får du stikke innom Lofoten cheers Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Den er grei vettu cheers Kan ta med gps så får jeg vist posten hvordan ruten egentlig skal gå. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 vi kan jo kjøre bmw da cossie boy 80!!! cheers Næmmen, er Rindals-Rocco på nett også!? yodude Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Heia folk. Etter å ha vært i kontakt med driverne på nordkapp har jeg fått vite at det er mulig å få arrangert konk der.Fikk også to tidsrom å velge mellom da de har ca 4000.besøkende pr dag innom platået i juni/juli.Kan arrangere mellom 10-20.Juni og etter 25 juli.Hva mener dere er det beste alternativet?Innspill takk. Det koster også 195,-pr person å komme inn på platået så vi må se på hva vi skal gjøre med det med tanke på startavgifter å sånn Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Når er det varmegrader der da? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 er vel når gradestokken kryper over 0 grader det vil jeg tro..... Er nok rimelig varmt fra slutten av mai her oppe,men været skifter like fort som humøret på en kroppsbygger på hestepiller... Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Når er det varmegrader der da? Mellom 12.00 og 14.00 den 24 Juli m'm Var i allefall den dagen det var sommer i fjord :) Frank Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Heia folk.Etter å ha vært i kontakt med driverne på nordkapp har jeg fått vite at det er mulig å få arrangert konk der.Fikk også to tidsrom å velge mellom da de har ca 4000.besøkende pr dag innom platået i juni/juli.Kan arrangere mellom 10-20.Juni og etter 25 juli.Hva mener dere er det beste alternativet?Innspill takk. Det koster også 195,-pr person å komme inn på platået så vi må se på hva vi skal gjøre med det med tanke på startavgifter å sånn Bjørn fellles ferien passer sikkert best for flesteparten,er jo snakk om maaange dager detter her,det jo nesten i russland.... :ex_machin Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 fellles ferien passer sikkert best for flesteparten,er jo snakk om maaange dager detter her,det jo nesten i russland.... :ex_machin Nesten i russland ja Måtte være tidlig ute å finne dato pga turister å andre arr.på nordkapp.Kansje bra det for da har folket som har tenkt seg turen det i minnet sitt håper jeg Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kværnis Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Næmmen, er Rindals-Rocco på nett også!? yodude jeppz,, må prøve å henge meg på vettu, snowflake... Ta med deg bikkje å kom oppåver på after finale party i hælga,,, det blir hæla i taket, ser jeg for meg...... cheers Siter E30 POWER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Blir nok dårlig m det i helga.... :) Trenger ei uke ell to til å psyke meg opp til ei helg oppi der! :) Skal du leke kanadisk elgokse i brunst nå også? Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg