Tony Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hva synes folk er finest, jeg har single lykter og emblemfri grill.. blir det finest med badlook eller bare vanlig grill-list? noen som har noen bilder så jeg kan se hvordan det blir=)helst i rød hellothere Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hva synes folk er finest, jeg har single lykter og emblemfri grill.. blir det finest med badlook eller bare vanlig grill-list? noen som har noen bilder så jeg kan se hvordan det blir=)helst i rød hellothere Grill- :thanks list Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Får bare beklage at jeg stjeler bildene til VW2, men her har 2 eksempler på en nydelig bil :) Badlook (Like u didn't know :P) Grill-list Jeg syntes begge er stilig, men føler kanskje at list er mer cleant.. Uansett, jeg kan si som alle andre: gå for det du selv føler.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 mm=) hvor er det beste stedet å handle badlook til en billig penge? autospar? :driving Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Bad-look er vel en del mer jobb en listen. Om jeg skulle hatt bad-look skulle jeg sveiset den på iallefall. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 ett lite tips, hva med å montere den grill listen som ligger under lyktene fra jetta, altså uten utsparinger for lyktene :D Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 vwidar: what ? høres tøft ut Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 2 Eksempler med nedre lista ifra jetta:) ..Kreves bare littegrann filing i ringene under lyktene, så passer de omtrent rett på :) Sorry for stooort uklart bilde:P Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 hvis du ender opp med å kjøpe bad-look lista fra autosspar så lykke til... er så dårlig passform på den at det ikke skulle vært lovlig og solgt den! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg