Cchris Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Hvor mye er felgene på bildet verdt? Og noen som veit hva dem heter? 9x16 og ET15.. edit: En av felgene er noe ripete. De tre andre er bra. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 skal du selge? Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 skal du selge? Ingen planer om det enda, men... Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Tar jeg feil om de heter deezent et eller annet? Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 Felgene heter Denzent A Link til eiker.com Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Og jeg som trodde det var TSW Omega.... doh Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Felgene heter Denzent A Link til eiker.com takker Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 de felgene der kjenner jeg :hammer har du fått sjekka om de er hele el? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 de felgene der kjenner jeg :hammer har du fått sjekka om de er hele el? :) Det ER de felga ja:) hehe.. Syns dem så veldig kjente ut:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 de felgene der kjenner jeg :hammer har du fått sjekka om de er hele el? :) hehe.. En av dem er det en del riper og hakk i. Mulig jeg får tak i to helt nye felger. Sitter jo omtrent splitter nye dekk på to av felgene.. cheers Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2005 Det ER de felga ja:) hehe.. Syns dem så veldig kjente ut:) :hammer Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 på begge framfelgene sitter d 2 så og si helt nye dekk.. :P bakdekkene har mye skyld i at j kjørte av :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 på begge framfelgene sitter d 2 så og si helt nye dekk.. :P bakdekkene har mye skyld i at j kjørte av :P Ja, for dem er rimelig tynnslitt. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg