hollywoodsvein Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har problem med å få start på bilen da den er litt varm. Det virker som om den ikkje gløder. Noen som har løsning på probleme mitt??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rapidspeed Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 bytt glødeplugger.. evt sjekk glødesikringen. Siter -00 vw caravelle 2,5tdi -88 transporter sika syncro 1,9TDI -86 caravelle 112i aut, reimocamper -91 vw passatGT G60 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peya88 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Jeg hadde samme, byttet plugger, men det hjalp ikke en dritt, byttet batteri til et 71 amp batteri, og nå starter den ;) litt sliten noen ganger men den klarer det ;D Siter jeg vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Samme problem på min. Starter som en kule hver gang jeg får glødet, men er treg når den er halvvarm/varm og glødingen ikke slår inn. Mistenker slappt batteri eller starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg