Gå til innhold

bilstereo i audi 90!

Ranger emnet

audi 90 1985

Anbefalte innlegg

har tenkt å bygge bilstereo i bilen min, vil da ha bytte ut høytalerene som er i dashbordet, sette høytalere i dørene og ha en sub i bagasjerommet. noen som har råd til montering av forskjellige komponenter, hvordan får man ut orginal høytalerne i dashbordet? hvordan tar jeg av panelene i dørene osv?

noen som vet hvor stor dynamo som sitter i orginalt?'

Takk for alle svar :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt å bygge bilstereo i bilen min, vil da ha bytte ut høytalerene som er i dashbordet, sette høytalere i dørene og ha en sub i bagasjerommet. noen som har råd til montering av forskjellige komponenter, hvordan får man ut orginal høytalerne i dashbordet? hvordan tar jeg av panelene i dørene osv?

noen som vet hvor stor dynamo som sitter i orginalt?'

Takk for alle svar :thanks

Di i dashboprdet må du skru løs fra undersiden....og dynamoen kan du lese på, dørpanelene sitter med skruer som er gjemt eller med klips..standard VAG

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki:) du vet vel ikke hvordan jeg kommer til skruene under høytalerne? må jeg demontere dashbordet på noen måte, isåfall hvor er skruene jeg må skrue av?

For å få den på høyre siden må du ha ut hanskerommet..det sitter i 4 skruer så vidt jeg husker...også kommer du nok til det oppi der...den på venstre tror jeg nok du kommer til ved å rote deg oppimellom under rattet...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

for å få til sub i bagasjerommet må du finne på noe lurt... mellom bagasje rommet og baksetet er nemmelig en overdimensjonert bensintank på 70 liter.. som sperrer for lyd... et par saftige basreflekser i hattehylla og en bonnpasskasse med 2 12" nedi der funker fint..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider