GTI R RA Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Kameraten min har en 911 C2 3.2, den har fungert som normalt frem til i kveld. Når jeg starter den opp kommer det masse hvit røyk både på tomgang og i fart og det lukter veldig svidd! Det kommer ingen ulyder fra motoren, tenkte først på topp pakningen, men ser ikke noe olje søl. Det kan vel være stempler, sylindre, ventiler, kjølesystem for å nevne noe. Håper noen som har greie på dette kan hjelpe oss da det er litt krise og vi må ha den på veien så fort som mulig. Trenger også en fører dør til denne bilen så hvis noen vet om noe så si i fra. Alle svar mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Legg ut en forspørsel her... porsche klubb forum Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Takk! tok en titt, men det ser ut til at problemet er løst. Etter å ha gått nøye i gjennom det meste fant jeg ut at det var fylt på alt for mye motorolje på forrige service som ble tatt nylig, oppdaget heldigvis dette før det fikk gjort noe skade. Bare å bytte motorolje og oljefilter så er det i boks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 tror det er mange som er gått på en smell der.. i og med at 911 har 14 l olje i systemet eller noe.. Holder ikke bare å tappe bunnpannen.. må tappe rørene også.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg