Volvo-Racer Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hallo. Da har jeg endelig fått tak i elektriske vinduer til min 240.. men den bilen de har stått i ble kræsja.. så noen ledninger er klippet av.. Så da lurer jeg på, er det noen som har et koblingskjema som kan hjepe meg å finne ut hvor de forskjellige ledningene skal? alacocaina Takker for hjelp :) Mvh Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArM Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hvilke ledninger er det som er klipt? Farge-plassering? Siter ___________________________________ V-40 T4 2001 konebil 960 3,0 1995 bruksbil C70 T5 1998 sommebil 264 GLE 1977 prosjekt 1970 Amazon prosjekt 264 TE LIMO 1982 under oppussing(langvarig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hvilke ledninger er det som er klipt? Farge-plassering? Hmm, er litt vanskelig å si.. vet liksom ikke hvor alt skal.. hovedbryteren i førerdøra er grei. men hvis man følger den bakover så så er ledningene kutta. så motor på venstre side bak er jeg usikker på.. samme med motor forran høyre.. bak på høyresiden så er kontakten i men ledningene er kutta etter kontakten.. Jeg kan prøve å forklare fargene.. men hvordan er det egentlig ledningene skal ligge, liksom hvor skal den etter hoved døra osv..? om jeg får vite det så kansje jeg kan forklare det... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hallo. Da har jeg endelig fått tak i elektriske vinduer til min 240.. men den bilen de har stått i ble kræsja.. så noen ledninger er klippet av.. Så da lurer jeg på, er det noen som har et koblingskjema som kan hjepe meg å finne ut hvor de forskjellige ledningene skal? alacocaina Takker for hjelp :) Mvh Håvard http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=3021 Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=3021 Erik Tuuuusen takk for sjema! nå funker det som det skal :thanks :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg