Glenn` Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei. Lurte på om noen her har prøvd å lage seg egne tallskiver til 740 turbo instrumentene.Har disse på min bil og er ute etter noen som har og sende eller noe.Vet jo at man kan få kjøpt men koster jo en del mere også.Tenkte jeg skulle modde di litt i photoshop eller noe.Finne på noe tøft. Takk til alle som hjelper til :thanks Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har hatt et skrekkscenario når jeg tok ut instrumentpanelet på mercedesen, så jeg må bare spørre... Er det vanskelig + lett å ødelegge noe når man tar det ut på Volvoen? Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har hatt et skrekkscenario når jeg tok ut instrumentpanelet på mercedesen, så jeg må bare spørre... Er det vanskelig + lett å ødelegge noe når man tar det ut på Volvoen? Har aldri gjort dette selv men tror at hvis man tar 1 skritt av gangen og er forsiktig skal det ikke være noe problem :) er vell mest redd for å knekke nålene.. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 veldig lett på 740. vansklig å ødelegge no, men ikke still på målere og sånnt da disse plutselig viser i hytt og pine så du må åpne allt på nytt.. fant jeg ut. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Har gjort dette på både Mercedes og Volvo740.. ganske enkelt på begge biler.. bare å ta seg litt tid og ikke ha hastverk.. 'Må du ta av målerene, så ta di forsiktig av, og merk deg hvor di sto, ellers må du som sagt tiligere opp me instrumenthuset igjen.. Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei Fant disse vis man vil lage en egen versjon er noen eksemplarer i forskjelige farge og sånt Link Mvh Jørn Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Hei Fant disse vis man vil lage en egen versjon er noen eksemplarer i forskjelige farge og sånt Link Mvh Jørn takk takk...blir den turbotrykks skiven å bli rett hvis man setter den på over den orginale der det bare viser farger...?hadde jo vært litt rått da! cheers Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 noen som har en anelse om hvor mye man må forminske bildene for at di skal passe perfekt? i Paint f.eks...merker alt å drar inn,men hvor mye?(???x???) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 håhå detta blir rått! må nok ha meg sånne jeg og jah! men som glenn sa, noen som vet nøyaktig størelse en må printe ut i for at det skal stemme? noen som vet hvor jeg kan få blåe eller andre passende dioder som er ferdig lodda til "volvo-sokkel" og helst med motstand å sånnt? en som hadde kjøpt sine fra dk, men greit om noen hadde i norge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har ikke prøvd men noen sier de skal bli i riktig størelse i photoshop. vet ikke personlig fant de på Faq delen på 7/900 klubben i sverige Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 håhå detta blir rått! må nok ha meg sånne jeg og jah! men som glenn sa, noen som vet nøyaktig størelse en må printe ut i for at det skal stemme? noen som vet hvor jeg kan få blåe eller andre passende dioder som er ferdig lodda til "volvo-sokkel" og helst med motstand å sånnt? en som hadde kjøpt sine fra dk, men greit om noen hadde i norge.. hør med john k på forumet ned den hvite styla 740'n.han har blåe dioder i bak tallskivene hans :) sjekk innlegget hans! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har ikke prøvd men noen sier de skal bli i riktig størelse i photoshop. vet ikke personlig fant de på Faq delen på 7/900 klubben i sverige tok en inn i photoshop og prøvde å zoome ut 2 ganger...tror kanskje den ble rett da.... :rolleyes: Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 bildet e like stort når du skriver ut uansett om du zoomer :P men eg vet ikkje om det e forskjell på tegneprogrammene, hadde egnetlig trodd at det var det samme.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 bildet e like stort når du skriver ut uansett om du zoomer :P men eg vet ikkje om det e forskjell på tegneprogrammene, hadde egnetlig trodd at det var det samme.. jupp.vet det ;) må vell kanskje bare måle seg fram selv... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIversen Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Jeg har hvite skiver i hanskerommet mitt. Passer godt på 740'n. Eneste som er at turtallet bare går til 6000. Fikk disse laget til diesel motoren min. Men den byttet jeg ut. Tror ikke jeg kommer til og sette det over heller. Siter - Volvo 740 TIC, 87 mod. - Volvo 740 TIC, 89 mod. Kun gått 117.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg