Gå til innhold

Ghost Rider IV - Goes Undercover

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

veldig rart at de har en kameramann akkurat der motorsykklisten og bilen blir stoppa..

 

 

Akkurat det jeg reagerte på også.

Blir litt teit synes jeg. ødelegger gode gammle ghost rider. om ikke det var en bløff også da?

 

Også når han kjører inn på den politi høyskolen med den svarte GSXR`n og alle de kjente ghost rider klærne på, og kjører ut igjen med politisykkelen.

Hvor parkerte han sykkelen der inne? Åssen fikk han tak i de andre klærne og sykkelen.

 

Nei GIS og Ghost Rider vil aldri bli det samme som det en gang var.

GIS kunne gitt seg med 2eren og GR med den forrige.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns filmen var krem jeg selv om undercoverjaktene er fake ( noe en klart ser pga, som allerede nevnt, filmingen). Storimponert over kjøringen, kanskje spesiellt til z3'en. Bomberweekenen tar også av som vanlig :D

 

Litt skuffende at det ikke var mer Busa på DVD'en og at Uppsala run3 ikke ble noe av. Men men .. Fortsatt helrått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig rart at de har en kameramann akkurat der motorsykklisten og bilen blir stoppa..

 

 

var jo diskutert på GR sine sider. der ble det kostatert at dette bare var fake. Dessuten ser man at filmen er klippa sammen av 2 fimer, og at dressen til "GR" er forskjellig fra starten av filmen og når han blir stoppa drunk

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså herreguuuud! Trodde alle visste at det var "fake", tror neppe det var meningen at det skulle virke ut som om det var ekte heller. Er jo bare show! :)

 

Akkurat det jeg tenkte også. Det var jo ganske opplagt synes da jeg. Men ellers må jeg si at kjøringa med M coupé'n var svinerått! Bedre enn alle GiS filmene lagt sammen etter min mening.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at de faker så mye....som Mark1 sa, den jakta på MC. Han jager, for det første, en annen MC uten skilter, i over en halvtime før de endelig stopper. Og helt TILFELDIGVIS, på andre siden av veien, der står de og filmer. LOL. Ser det også underveis i jakten, da det filmes fra punkter langs "ruten" :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår