Gå til innhold

Tess' Black Beauty

Ranger emnet


Amitraxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vart det skruing at... hehe :) Går nok så bra så :respect

Vi får skaffe papirene på senk, så får jeg ta en forstillingskontroll så du får fersk lapp der. Så får jeg signere papirer på lysjustering og sjekk/justering av lastavhengig ventil. :)

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Papirer på felg og dekk er unødvendig, da de er innafor det tolererte i regelverket (edit; vet ikke innpresset ditt, men kan vel ikke være allverdens unna 38). :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største som er lovlig å ha på golf3 av dekk er 215/40/17. Ikke tenk på pluss-minus rullegreiene. Dra til møller og få dem til å skrive en lapp om at du ligger innenfor hva golfen tåler å ha på, så har ikke biltilsynet noe dem skulle sagt.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..det er litt forskjell på de der folka som holder kontroller gitt. Ble også stoppa men han brydde seg ikke om senk eller felger. Bare ville vite om alle lysa funka, selv om han bøyde seg ned foran og titta litt fælt da men. Fikk en radio gitt :D hehe:)

 

En annen gang ble jeg stoppa av en snut og han klikka helt for at jeg kjørte med park+tåke på dagen. Var jo ikke tåke ute og jeg ble pent nødt til å sette på vanlige lys ellers fikk jeg bot. :) Jeeejjj.. mange duster der ute,gjelder bare å være heldig når du først blir stoppa:D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang ble jeg stoppa av en snut og han klikka helt for at jeg kjørte med park+tåke på dagen. Var jo ikke tåke ute og jeg ble pent nødt til å sette på vanlige lys ellers fikk jeg bot. :)

Kunne jo tatt imot bota og fått dem til å innrømme tapet senere, skriftlig.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo tatt imot bota og fått dem til å innrømme tapet senere, skriftlig.. :)

 

Jo, men orka ikke. Fyren var i dårlig nok humør etter at jeg sa at det var lovlig og at jeg ikke gadd å bytte over. Så til slutt bytta jeg over og kjørte ut, men bytta tilbake igjen :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår