Gå til innhold

rykking i drivverk på audi 90 quattro 20v

Ranger emnet


Morten N

Anbefalte innlegg

Var å prøvde en audi 90 20v idag.

Og det var et minus med bilen og det var at etter jeg slapp gassen så rykke/smalt det til litt i drivverket ikke no voldsomt men det merkes.

Eier sa det var en del som stakk ut bak på fordelingskassa som var dårlig og at det skyldtes den. Noen som har peiling på dette? dyrt/vanskelig å fikse?

 

morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
har d i min å..men han jeg kjøpte'n av sa d var vanlig på quattro..

 

Han har vel sagt det bare for å roe ned deg....skal ikke rykke i noe drivverk...sier seg selv at det er no fuck da :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med flere som er sikre på at det er den foringa ja, satt på med en som hadde samme problemet, bare mye værre. Og han sa det var den foringa. så jeg henter bilen til helga.

noen som vet hva den foringa koster?

Kjøpt bilen? I så fall, det er en bra bil, ingen tvil, beste jeg har hatt, og helt rå på vinteren:D

Har litt av det samme jeg, dunker litt i diffen bak hvis man girer fort og slipper clutche fort samtidig som man gir bra med gass, ikke noe stort problem det, er sånn på de fleste eldre quattroer.

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bilen ja. Artigste bilen jeg har hatt hvertfall, angrer ikke ett sekund.

Men i helga tok jeg luftmengdemåleren, tror jeg? gikk dårlig på tomgang, og fuska bare til jeg kom over 2700-3000omdr, da begynte den å gå greit uten å fuske, men gikk 20 ganger dårligere enn den vanligvis gjør. Tok av kontakta til lmm`n og da var det ingen som helst forskjell. er vel ikke noe annet enn lmm`en da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt bilen ja. Artigste bilen jeg har hatt hvertfall, angrer ikke ett sekund.

Men i helga tok jeg luftmengdemåleren, tror jeg? gikk dårlig på tomgang, og fuska bare til jeg kom over 2700-3000omdr, da begynte den å gå greit uten å fuske, men gikk 20 ganger dårligere enn den vanligvis gjør. Tok av kontakta til lmm`n og da var det ingen som helst forskjell. er vel ikke noe annet enn lmm`en da, eller?

Høres sånn ut ja. trur lmm på 20v er en svakhet? virker sånn i hvert fall.

Har du åpent filter på bilen din eller?

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke åpent filter nei, org pappfilter. tørr ikke no anna så lenge det er audi. hehe.

ny kosta jo faen meg 4300,- på nbs. fikk heldigvis en del rabatt da.

Koster 600 kr. for et åpent k&n filter.

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår