Gå til innhold

Motorbytte. b230k til b230ET

Ranger emnet


^Kendo^

Anbefalte innlegg

plukke ut komplett motronic fra en 740 tic og koble det sammen med orginalt ledningsnett. er et par tre hjerner og slikt men ikke no særlig hokus pokus bare du er nøye på å koble allt rett.. så må du bytte fordeler til blokkmontert for å få plass. da må du også bytte mellomakselen i motoren for å få rotor til å snurre. siden du har k motor må du legge opp bensin retur, bensinpumpe og matepumpe og koble opp disse med ledningsnettet. er ofte mye lettere å kjøpe en ferdig turbobil eller i det minste en med innsprut orginalt for å lette jobben:)

men da lærer du ikke så mye...

-Mazda 323 GTR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes bra ut. ET motoren sitt i en 740 turbo ennå. så jeg skal ta ut alt av ledningsnett. bensin retur slangene og de pumpene er lett. men det er å koble motronic nettet inn på det jeg har. det blir værst. har ikke peiling på det. skulle hatt noen bilder av koblingene osv. komplett oppskrift.

- 940 Gl

- 940 Turbo B230FK solgt

- 242 82mod B21A solgt

- 240 87mod B230K solgt

- 240 86mod B230FK solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår