ArraKiss Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Lurte på om noen har noen tips til hvilke høyttalere som passer i dørene (fram og bak) på Golv Iv 4 dører. Tenker da på å få noe med litt mere trøkk i og som ikke krever at jeg støper om hele døra e.l. Og hva med diskantene som sitter i dørene... kan de skiftes ut med noe bedre uten store inngrep? Har aldri bygget stereo i bil før så ha det i tankene når dere tipser meg alacocaina Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Du kan vel mer eller mindre sette inn hva du vil.. Er 6,5".. Når det gjelder diskantene er jeg rett og slett ikke sikker. Går med tanker på å gjøre det samme selv. :) Men da må jeg ha ny spiller som støtter kontroller for forsterker.. En med litt mere avanserte konfigurasjoner.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Jeg var jo testpilot for JBL i sommer, og da byttet jeg blant annet frontsett og diskanter. Fronsettet heter JBL P6550C. Da følger det med 6,5" høyttalere pluss diskanter som passer perfekt foran. Ikke noe problem å bytte, å lyden ble kjempemessig! Fronsettet er det jeg ble mest imponert over av hele anlegget jeg fikk bruke. Kjøpte blant annet dette frontsettet :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hvis ikke, så kan du bare beholde org. diskantene som de er, og kjøpe et sett med diskanter og felle de ned i de runde viftehullene på dashbordet.. Hjelper MYE på lyden og ser fett ut ! Kjøpte DLS diskanter på Strømmen Bilradio til 1000,- og de passet perfekt nedi ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Det er 1.2" diskant og 6,5" mellomtone/bass Jeg har skiftet frontsettet mitt først til morel Puls 6,5" (diskant og mellomtone/bass og delefilter) (Jeg har ett sett liggende hvis noen er interessert, send PM) og så satte jeg inn Morel Hybrid Ovation 6. (veldig fornøyd), bak har jeg fortsatt ett puls 6,5" sett Skulle det være noe så bare send PM :) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg