toomuch Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Medlem av VACN..? Jepp Link : http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4308 Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har du no bilder av spilleren din eller? Heftig den:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Har du no bilder av spilleren din eller?Heftig den:) Ikke montert i bilen, men det er denne Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Hei, har du montert solfilm på vinduene eller er det orginalsotinga du har der? isåfall hvor har du fått montert solfilmen ? og ble du fornøyd ? Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hei, har du montert solfilm på vinduene eller er det orginalsotinga du har der?isåfall hvor har du fått montert solfilmen ? og ble du fornøyd ? Det er montert mørkeste type solfilm, på bakruta og frem til B stolpen, og lyseste type på vinduene i fremdørene. Bilen hadde i tillegg original soting, fre bakdører og bakover (originalt på highline) Solfilmen er montert av IDCO i stavanger. Å jeg er 110% fornøyd med resultatet. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Litt oppdaterte bilder Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 kjekk bil det der :) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Fin bil du har kjöpt,den var feit.Har også tittet på en slik men jeg kjörer passat enda.01-V6 tdi 4-motion. Den kunnen ikke dra campingvogna touranen som jeg titta på.Hva kan din bil dra? Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Fin bil du har kjöpt,den var feit.Har også tittet på en slik men jeg kjörer passat enda.01-V6 tdi 4-motion. Den kunnen ikke dra campingvogna touranen som jeg titta på.Hva kan din bil dra? Den drar nok ikke henger på mere en 1500 kg (dette gjelder alle diesel utgavene av touran) Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Grom kjerre.. Grattis :) Går å sikler på Touran selv.. Noen som vet om det er noen store forskjeller på 2003 og 2005 modellen? Er i utgangspunktet skeptisk til å kjøpe førsteutgaven av en ny VAG-modell.. Er det mange kjente barnesykdommer med Touran? :wonder Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Det er ikke noen kjente barnesykdommer, som jeg kjenner til. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Høres bra ut.. Vet du om det er noen endringer siden 2003-modellen da? Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Mener å huske at de første 1,9tdi, hadde 100hk, mens de nye har 105hk. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Dette må være en av de penere Touran jeg har sett! Gratulerer! Alt helt riktig, bortsett fra baklyktene der jeg synes de originale er tøff og derfor kanskje ikke var nødvendig å bytte?! :) Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Dette må være en av de penere Touran jeg har sett! Gratulerer!Alt helt riktig, bortsett fra baklyktene der jeg synes de originale er tøff og derfor kanskje ikke var nødvendig å bytte?! :) Liker også de originale baklyktene, men synes de ble litt for "skrikendes" mot den skarpe blå fargen, å ettersom bilen er helt cromefri, så ser det også litt bedre ut med mørkere lykter. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg