nomix Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Altså mener du han skal bli med i Golf 2-klanen hvor alle biler er like? Xtwisted, meld deg inn i Mitsubishi Klubben ;) Hehe.. Vel, det var veldig unødvendig Nedi, ikke likt deg? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 bump kom igjen da!!! Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 driiiiiiiiiiiiiiiiit fet bil du har, faen jeg skal selge golfen med en gang. skal se om jeg gidder å gjøre noe med den en dag Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Har en delebil til deg, 87 (?) turbo, samma som din bare rød, går billig (ikke se på sig, er lov å håpe ikke sant :D) Hvis du har lyst på da ;) Komplett bil, lite rust, litt småkrøll med el, og dårlig servo Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Tjaa. får se. tenkte jeg skulle trashe galanten og ta motoren og fikse den inn i lancern. så vi får se .trenger sikkert en delemotor..kan du selge den alene??? Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Veit at bilen ser ut som et godt brukt dass!!! men du skal slippe å se den på forumet mer.fordi jeg trasher bilen og tar motorn fra turboen og setter den i lancern.. Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Ikke så dum plan det. Hold oss oppdatert. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XTwisted Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 will do :crazysant .Skal legge ut bilder av bilen i kveld. Siter Eat Sleep Drift! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hmmm, blir dyrere for motorn til galantn om du skal ha den, har lite lyst å skru den ut :D Har mer enn nok annet å ta meg av ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 lukter litt "prosjekt-tråd" ut av dette kontra photoshop... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg