Lasse_GT Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 heisveis! kjøpte meg en 360 idag som ikke starta, problemet er at d ikke kommer strøm til bensinpumpa, sikringen er hel og har prøvd og tjuvkoble alle reler (pin 30 og 87) uten no hell, noen som veit hvor bensinpumpe relet sitter eller har noen formening om hva som kan være gæli her? takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 fant ut at sikringen til bensinpumpa sitter mellom innerskjærmen og batteriet og der kommer det ikke strøm fram. kobler jeg på strøm så funker pumpa.. ingen som har koblingsskjema til 360 88 mod. med b200f motor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolt Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg tror det kan være innsprøytningen som virker inn på tenningen. Det greiene der er noe skikkelig dritt, og jeg håper ikke det er det som er feil. Men hvis ikke starteren din drar rundt, så tror jeg det kan være det som er feil. Siter Mazda 626 1.8i 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Hvilken motor / årsmodell er det snakk om? har skrevet det før her, er en 88 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg tror det kan være innsprøytningen som virker inn på tenningen. Det greiene der er noe skikkelig dritt, og jeg håper ikke det er det som er feil. Men hvis ikke starteren din drar rundt, så tror jeg det kan være det som er feil. starter'n drar rundt, d er ikke d som er problemet, problemet er jo at d ikke kommer strøm fram til sikringen til bensinpumpa.. men er jo nesten så og si umulig å feilsøke en sånn feil uten et koblings skjema til bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg