Gå til innhold

Vinter treff på Skedsmohallen

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Litt over 7 (da det var meningen at det skulle starte) var det faktisk bare golfer der (og en audi).

Hvertfall 8-9 golfer. Men folk stakk vel etterhvert.

Mye fram og tilbake mellom skedsmohallen og bnh,

Var på vei til å stikke sjøl kvart på åtte, da det plutselig kom folk.

Ja jeg måtte jo lure inn Audien min der jeg også:) Men jeg dro 2130! Skjedde det noe mere etter det?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja.ja det var det,, ikke så mye å rope hurra for..

Hvor var dere Golf folka som engasjerte dette?

 

Og unnskyld utrykket, men fy f.... for en tulling som kjørte den hvite BMW'n.

Hvilken planet var han fra a,, sette seg dritings bak rattet og kjøre som en idiot på et sånnt sted... Er det mulig å være en sånn idiot, og at ingen gjorde et fnugg av forsøk på og stoppe han.Bare stå og se på og le seg skakk..

Syns dere det er kult?? (dere som stod og så på det)

Håper du får en jævlig fin dag i morra når du våkner og ser bilen din og åssen den ser ut..

 

Det er for jævlig at sånne idioter skal ødelegge for alle andre,, syns f... ikke det er rart Politi er på sånne arangemanger og følger litt med, men synd de ikke var der da det skjedde. Politi gjorde ingen ting de, bare kjørte ett parr runder der. Så jeg skjønner meg ikke på dere som klager så jævlig på dem.

Ta heller og bruk energien på og skjell ut den idioten i BMW'n i stedet..

 

Men ellers et greit meet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK da skjedde hvertfall det etter at jeg dro:/ Men som du sa så skal hvertfall ikke jeg klage på politiet i dag! Sålenge jeg var der gikk alt rolig for seg. Så ingen som knuste flasker eller sloss eller andre dumme ting. Politiet kom og titta over plassen og dro igjen så jeg synes politiet oppførte seg eksemplarisk i dag og lot oss holde på med det vi ville uten å lage noe unødvendig bråk. :thumb thumb upp for politiet i dag som faktisk klarte å la oss kose oss uten å øderlegge! Men han i BMW og de greiene er jo bare synd da! Dette skjedde jo etter at jeg dro så der skal ikke jeg si så mye.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo ett ok streetmeet i seg selv,men ikke så bra oppmøte denne gangen.. MEN, denne idioten i den hvite BMW'n da? MAKAN til idiot kjøring..Også driiiita full i tillegg? Ramla nesten ut av bilen da den stoppet, og fanger'n var rivi av? Lurer på hva folk som har drekki og setter seg bak rattet tenker på og med jeg ass... Må jo være fullstendig lobotomert i hodet? Og de som evt var sammen med han som lot han gjøre det? Fullstendig stoppa opp for de også ell? Det er sinnsykt kjipt å skade noen eller noe om man har promille, så hadde det kun gått utover den personen som gjorde det så hadde ikke folk reagert så sterkt. Han kan være glad han holdt seg unna å treffe noen/noe. Og om det var hans bil så angrer han nok imorgen da han våkner og ser bilen sin wtf? Dette står bare folk å ser på og ler av? Hallo? Hvor var dere? Hadde disse hatt litt sunn fornuft så hadde de kanskje gjort noe med det, stoppet han foreksempel? Jaja, våkn opp folkens, sånt kan ødelegge for så mange...

-Baja-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det var dårlig oppmøte i dag gitt.. hadde forventa meg mer.. utrolig bra av dere som møtte opp... noen biler å se på, men ellers var det vel mye vanlig av biler.. ser fram til neste meet.. håper på større oppmøte da.. :thumb

var litt synd at alle var så splitta.. var ikke mye underholdning.. vi får få til no større en anna dag folka;) hvor alle stiller opp.. må jo være et mål at alle i distriktet er med en gang;)

Mvh.. Gunnar

- Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil)

- Opel astra g 00mod (bruksbil)

- Toyota avensis 05 tte stylet

- volvo 240 gl 86 (vraka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var dette med den hvite BMW som skjedde? Var det da jeg var borte hos BNH rett før dere dro Taggen?

 

Og forresten... Jørn skulle på død og liv race en Prelude, så vi bomma på avkjøringa til McDonalds :P Det ble visst pizza på oss i stedet :P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nu det var et tamt oppmøte, men temperaturen tatt i betraktning, ok... Noen som tok bilder??

 

JÆVLIG fet bil du har bare så det er sagt :P Misunner en hver RAM eier ;)

 

Rart at politiet ikke snakket med 740 duden som tok seg turen over plen mens politiet kom

 

Totalt enig :P Han kunne strengt tatt ikke hatt mer flaks :P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg vi kan takke de som begynte å loker med bnh for, OG de som kontaktet politiet. Blei jo mer forvirring her siste døgnet enn de fleste klarte å skjønne seg på. Jeg loka hvertfall fram og tilbake et par ganger før jeg fant ut hvor folk møttes.

I ettertid skjønner ikke helt hvor problematikken med politiet var. De var innom og så, stoppa vel en gammel BMW på prøveskilter og det var alt. Disse skulle liksom kaste oss bort med en gang vi kom..?

 

Og et annet spørsmål, hvor på BNH hadde folk tenkt å plassere 70-80 biler..? Da måtte noen i tilfelle ha stått oppå hverandre omtrent, og ingen måte å komme seg ut igjen om man var tidlig ute.

 

Plutselig kom det jo 6 biler fra Birger N Hauge, som tydeligvis var en Nissan-bilbutikk, fulle av reklame. Var det disse som ville at vi skulle stå uttafor butikken deres..?

 

tror treffene hadde vært bedre hvis de ikke hadde vært så ofte! Heller skjeldent og skikkelig gjennom-tenk en mange små og rotete. Syns treffene var bedre for et års tid siden.

Tja, godt mulig. Har ikke noe imot at dem er så ofte, syns det er morsomt uansett.. :)

 

var greit.. lite oppmøte syns jeg.. og dissa golf folka som skulle starte dette, blei det ta de a'?

Vi var der..?

Vi kom kl 19.00, stod ved Skedsmohallen i 15mins, så stakk vi til BNH for å se om det var mer liv der siden det bare var 3 biler ved Skedsmohallen i tillegg til våre 5.

Ved BNH var det ikke så veldig mye mer liv, noen Cossier, en 200SX, og noe annet. Så reiste vi tilbake til Skedsmohallen igjen.

Vi var vel vertfall 3 Golfer igjen til rundt 22 som stod ved Skedsmohallen.

 

Litt over 7 (da det var meningen at det skulle starte) var det faktisk bare golfer der (og en audi).

Så jo ut som et VW Audi-treff tidlig på kvelden.. :)

Golf 2, 3, 4, Audi TT og Audi A/S6..

 

Marvil: Takk for praten

I like måte.. :)

Han med den blå Golfen er forøvrig Doser/Magnus..

 

Hvor var dere Golf folka som engasjerte dette?

Vi var der..?

 

Synes nu det var et tamt oppmøte, men temperaturen tatt i betraktning, ok...

Bilen din er seriøst rå! Vi lå bak deg gjennom Lillestrøm sentrum, før du gav på over den brua og vi kjørte en annen vei. Grom lyd! :)

 

 

Det var igrunn et greit treff. Litt dårlig oppmøte, og folk kom og kjørte igjen hele tiden.. Tok seg opp til tider, men folk forsvant jo like fort også..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår