Ideal Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Har sett med to helt nye og ubrukte, håndbrekkvaiere til audi 80. Kjøpte disse til en bil jeg hadde, men solgte den og glemte av de vaierne. Husker ikke hva det her koster nytt, men jeg har hvertfall ikke bruk for de. Bor i Oslo, men kjører oppover mot Hamar og Røros av og til, så kan slenge de av oppover den strekninga hvis ønskelig. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 17, 2003 Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 koster vell ikke stort mer en en 100lapp eller 2 nytt;) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2003 Hmz, får man bytta sånt på møller eller, hvis de er nye med merkelappene på og alt? Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg