Gå til innhold

fått meg 242 turbo, drømmen:)

Ranger emnet


mekkemann

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta en titt på kjøp&salg her på forumet og be-4-you -forumet, pleier å ligge noe der, skal du ha et nytt med garanti og det hele, så selger krb-trading slikt. Med det oppsettet over så skal det fint gå ann å kjøre slik som på denna filmen

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på kjøp&salg her på forumet og be-4-you -forumet, pleier å ligge noe der, skal du ha et nytt med garanti og det hele, så selger krb-trading slikt. Med det oppsettet over så skal det fint gå ann å kjøre slik som på denna filmen

 

 

okei, ja jeg får se hva d blir=).. driver å ser litt på Hestec insprut på kgtrimming, har kansje planer om å bytte til t5r motor eller noe til neste vinter, så går det jo ann å bruke dette på den motoren oxo.. men det koster vel fläsk:P

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
hei, ser jævlig bra ut dette :-)

du skal vel ha på et fjærbeinstag også? (OMP feks.?)

koster bare ca. 8-900kr hos pedersens racing.

 

er forresten alle rutene dine sotet?

 

 

ja, tenkte det .. har mest lyst på SAM stag men det koster jo 1600 eller no.. ja alle rutene er sota, utenom frontruta da, er ikke så veldi fan av soting men, har litt lyst til å rive det av:P hehe..

 

takk for fine kommentarer :D

*volvo 240 glt 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, se her ja.. ikke galt,. var bittelitt nyanseforskjell, men det skal du ikke ta tungt i det heletatt!!! Det blir andri 100% har jeg værtfall lært, med mindre man vier hele livet sitt til det! T5-motor tja... hmmz.. ikke så galt de planene heller. Jeg ville nok falt for en b230ft/fk med tanke på penga, og hva du har fra før av av deler, men det hadde jo vært rått å hatt noe som ikke alle andre har da :) SAM-stag er flotte saker!!!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår